Nove dizajnerske kamp kućice

    AUTOR:
    • Marijana Galović

  • OBJAVLJENO:
  • 01.12.2014. u 11:30

Atraktivne, smjele, s genijalnim rješenjima i od kvalitetnih materijala

Četvrtina ukupnog prihoda od turizma u Hrvatskoj dolazi od kamping- turizma. Važna je to grana, pa smo prošli tjedan odlučili posjetiti Međunarodni sajam kampiranja i opreme za kampove “Sipac” u Padovi. Sajam je zapravo namijenjen vlasnicima kampova u zemljama regije i okupio je stotinjak izlagača iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Švicarske… Nakon što smo pregledali gotovo cijeli sajam i vidjeli zaista sjajne ideje, nevjerojatno prostrane šatore i raznolike kamp-kućice, došli smo do jednog štanda koji je jednostavno “iskakao”.

Otkačena kućica s bijelim i plavim prugama, na dvije trećine svoje dužine presječena crvenom prugom, jednostavno nije mogla proći nezamijećeno, pogotovo nama. Naravno, ulazimo unutra i zatječemo interijer potpuno drugačiji od interijera ostalih kućica. Veseo, razigran, prostran, s modernim, pažljivo izabranim detaljima i neodoljivom paletom boja. Primjećujemo da prostor izgleda kao da ga je uređivao ozbiljan dizajner interijera i pogledom tražimo sugovornika kojeg ćemo upitati sve što nas zanima o ovoj neobičnoj kućici. Upoznajemo Boštjana Hosteja, direktora tvrtke Hosekra Group koja proizvodi kućicu.

– Ime koncepta je Big Berry Home, a ovdje ga prvi put predstavljamo javnosti. Iza projekta stoji slovensko-hrvatsko-talijanska suradnja. Brending ovog koncepta potpisuje Danijel Koletić, direktor Apriori komunikacija iz Hrvatske, arhitekturu i dizajn Alessandro Rado, direktor talijanske tvrtke Dogtrot, dok je za tehničku izvedbu zadužena naša tvrtka Hosekra, sa sjedištem u Slovenskoj Bistrici – objašnjava Boštjan Hostej i dodaje kako novi koncept kućica za kampiranje ima garanciju u trajanju 7 – 10 godina, a prvi primjerci ovih inovativnih modela uskoro će se naći u hrvatskim i slovenskim kampovima.

Kvalitetni materijali

Kako smo i pretpostavili, iza arhitekture i dizajna interijera stoji stručnjak. Alessandro Rado cijenjeni je talijanski arhitekt s bogatim iskustvom u projektima mobilnih kućica. – U Hosekri su imali jasne zahtjeve: nove, ljepše kućice od svih koje postoje na tržištu, da ne budu ničija kopija i da budu drugačije i svježe. Drugi glavni preduvjet bio je smjestiti na mali prostor sav namještaj na način da interijer nije zagušen i da se izbjegne dojam skučenosti, a ponekad i klaustrofobičnosti koji je često prisutan u kamp-kućicama.

Cilj je bio na mali prostor smjestiti sav namještaj i opremu, a da se izbjegne skučen i natrpan interijer

Mislim da smo u tome uspjeli, a velika je prednost bila i to što sam imao mogućnost raditi s visokokvalitetnim materijalima kao što je drvo javora, inoks i aluminij – priča nam Alessandro Rado. Prostranost je postignuta nekim pametnim rješenjima kao što je, primjerice, izostanak zida u sobi s dva kreveta na kat, koja je umjesto toga odijeljena prozračnom zavjesom.

Nadalje, sjedeća garnitura u ulaznom dijelu uz dodatak stola postaje blagovaonica, a brzom transformacijom ugodna zona za odmaranje ili gledanje TV-a koji je skriven u ugradbenom elementu kuhinje. Osim toga, kupaonski prostor mogu koristiti dvije osobe u isto vrijeme zbog jednostavne pregrade koja odvaja tuš i WC od umivaonika, tako da se, primjerice, jedna osoba može tuširati, dok druga pere zube a da se međusobno ne smetaju.

Sve Big Berry kuće su opremljene i vanjskim tušem, dok neke verzije imaju i genijalno rješenje kupaonice s unutrašnjim ulazom i izlazom direktno na terasu, što je odlično za toplog vremena i sprječava kapanje po kući. Danijel Koletić, direktor tvrtke Apriori komunikacije, zadužen za osmišljavanje brendinga, pojašnjava nam koji je zapravo koncept.

Tri glavne verzije

– Big Berry Home Concept ima tri inačice: Blue Berry, čiji je eksterijer i interijer prilagođen moru; Brown Berry koji je namijenjen kampiranju u planinama i na jezerima i Orange Berry koje će se postavljati pored autocesta i čija će svrha biti informiranje o mogućnostima kampiranja u zemlji. Na dvije trećine svake kućice karakteristična je crvena pruga, za koju se nadamo da će postati potpis Big Berryja i način raspoznavanja ovih kućica.

Kućice su namijenjene korištenju u kampovima, odmaralištima i modernim hotelima – rekao nam je Koletić. Unutar ovih osnovnih okvira velike su mogućnosti personaliziranja svih dijelova kućice. Primjerice, vanjska aluminijska obloga može se birati u 20 boja, odnosno nevjerojatnih 400 kombinacija. Unutrašnjost također dolazi u nekoliko paleta. Kućica na sajmu je iz linije Blue Berry i ima paletu boja pod nazivom Watermelon, živih i jarkih boja, dok kuće iz linije Brown Berry imaju nježnu i prirodnu paletu.

Velika je i mogućnost osobnog kreiranja unutrašnjeg tlocrta kućice te prilagođavanja istog svojim potrebama, zahtjevima i broju korisnika. Tako kućica može biti prilagođena za dvoje, četvero ili šest korisnika. Osnovna veličina kućice je 34 m2, ali uz razne nadogradnje može sezati i do 40 m2. Sve ovo je moguće zahvaljujući tome što 70 posto montažne kuće proizvode vlasnici, tvrtka Hosekra, dok je 30 posto kupljeno (uglavnom je riječ o opremi interijera).

Brine se i o ekologiji

– Glavni naglasak u proizvodnji kućica stavlja se na ekologiju, samoodrživi razvoj i čuvanje okoliša. Krajnji cilj Big Berry Homes montažnih kuća je omogućiti ljudima da praktično provode svoje slobodno vrijeme tamo gdje oni to žele, s obzirom na to da se kućica, naravno, može seliti s jednog mjesta na drugo. Iznimno smo ponosni što smo uspjeli ukomponirati moderan dizajn, individualnost i praktičnost te ono što je najvažnije, ekologiju, u cijelu ovu priču – zaključio je Boštjan Hostej.

Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!

Izdvajamo