Na današnjem tržištu nekretnina često se susreću dva različita pristupa: dok neke agencije u svoju ponudu pokušavaju uvrstiti svaku dostupnu nekretninu, od derutnih stanova nerealnih cijena do privremenih rješenja, druge imaju selektivan pristup: umjesto kvantitete biraju kvalitetu.
Za takve agencije svaki oglas u portfelju više je od poslovne prilike - on pridonosi reputaciji brenda, postaje svojevrsna vizitka, odraz ukusa, standarda i povjerenja koje grade kod klijenata. Zato u njihovoj ponudi nećete pronaći kuće u lošem stanju ili stanove prosječnog uređenja u neodržavanim zgradama na neatraktivnim lokacijama, već pažljivo odabrane nekretnine koje svojom estetikom, kvalitetom izvedbe i lokacijom zadovoljavaju visoka očekivanja kupaca. Upravo takav pristup prepoznaje i agencija Metropola, koja se specijalizirala za stanove i kuće više kategorije.
- Naše su nekretnine usmjerene prema klijenteli koja traži visoki komfor, ali i ekskluzivnost. Stoga se prilikom odabira nekretnina za naš portfelj vodimo većim brojem kriterija, od kojih su najvažniji elitnost i traženost lokacije, kao i starost nekretnine. Pritom su najatraktivnije novogradnje, ali isto tako su poželjne i vrhunski renovirane nekretnine u dobro održavanim zgradama ili povijesnim palačama - govori Dominka Bilić, osnivačica Metropole.
Kvaliteta gradnje uz korištenje premium materijala, dodaje, posebno je važna za novogradnju, uz protupotresnu sigurnost, koja je bitna za starogradnju. Kriterij je i impresivan izgled interijera i eksterijera koji je privlačan za marketinšku prezentaciju, te kvaliteta opreme koja bi trebala biti vrhunska, uz sustav "pametnih kuća" i dodatne sadržaje kao što su concierge, gated community ili sigurnosni sustavi uz kamere i video nadzor 24/7, bazeni, spa zone, privatni vrtovi, teniski tereni...
Klijenti luksuznog segmenta, dodaje, očekuju besprijekornu kvalitetu, ali i uslugu.
- Luksuzne nekretnine se prodaju i iznajmljuju statusom, a ne samo površinom i kvadratima. S druge strane, stanovi u lošem stanju ili lošim zgradama šalju signal neprofesionalnosti ili niže vrijednosti. Mi ne želimo raditi kompromise jer bismo tako narušili sliku kojom nas klijenti percipiraju te bismo se "uprosječili" u našoj ponudi. Metropola je brend s tradicijom od 25 godina držanja svog visokog standarda, izvanrednog portfelja, maksimalnog profesionalizma, ugleda, stručnosti i kompetencija, na što smo jako ponosni - ističe.
Andrea Bilić, direktorica Metropole, pojašnjava što se misli pod pojmom "nekretnine više kategorije".
- To je drugi naziv za "premium" ili "luksuzne" nekretnine. Kvadratura nije ta koja definira premium nekretninu. Jer manji, luksuzno uređen, stan može biti "viša kategorija" od većeg, ali loše uređenog stana. Lokacija je izuzetno važna, jer ekskluzivna lokacija podiže nekretninu u višu kategoriju. Centar grada, elitni dijelovi grada, pogled na more ili blizina mora, pogledi i panoramski pogledi, privatnost, dodatni sadržaji u objektu i u okruženju, dojam i atmosfera u zgradi i nekretnini svakako ulaze u determinante luksuznih nekretnina - kaže.
Osim karakteristika same nekretnine, vizualna prezentacija je ključna.
- Ona je ta koja privlači ozbiljne klijente. Loše fotografije mogu odmah smanjiti percepciju vrijednosti nekretnine, bez obzira na to koliko je nekretnina luksuzno uređena. Naša agencija zato koristi usluge profesionalnog fotografa, kao i marketinšku agenciju koja kreira sadržaj za društvene mreže. Dobra prezentacija nekretnina odražava profesionalnost agencije i kvalitetu portfelja. Jako pazimo da u kontinuitetu održavamo taj standard. Za sebe volimo reći da smo "boutique hotel s 5 zvjezdica" koji je visoko prepoznat upravo po kvaliteti od koje ne odustajemo - zaključuje.
Sadržaj nastao u suradnji s agencijom Metropola.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....