Dok se trendovi i dekoracije u interijerima stalno mijenjaju, neke stvari ostaju iste. Postoje značajke doma koje su jednostavno uvijek tražene, osobito kad je riječ o kupoprodaji, piše portal The Spruce. Agenti za nekretnine otkrili su im da današnji kupci, baš kao i oni prijašnjih godina, najviše cijene prirodno svjetlo, dobro osmišljen vanjski prostor, šarmantne detalje i funkcionalna rješenja koja olakšavaju svakodnevicu.
Lauren Auresto iz Better Homes and Gardens Real Estate Gaetano Marra Homes, Cyj Karrat iz Dallien Realtyja i Allison Freeman iz The Premier Property Groupa otkrili su im šest značajki koje će uvijek kod kupaca kuće ili stana izazvati pozitivan dojam, a neke od njih "pogurnuti" i ka konačnoj odluci o kupnji.
1. Prirodno svjetlo
"Nevjerojatno je koliko često kupci doslovno odahnu kad sunčeva svjetlost ispuni prostor. Veliki prozori, svijetle boje i prozračni raspored prostora uvijek osvajaju tržište", istaknula je Lauren Auresto. Posebno oni kupci koji se sele iz tamnih stanova prirodno svjetlo stavljaju na vrh liste prioriteta.
U svijetu u kojem provodimo sve više vremena u zatvorenom, svjetlost nije samo estetska vrijednost, ona je ključna za dobar osjećaj i energiju doma pa je na vrhu liste prioriteta pri kupnji, ističe Cy Karrat.
2. Vanjski prostori
Još od pandemije, vanjski prostori, odnosno uređena okućnica bogata sadržajem, doživljava pravi procvat. Terase, vrtovi i dvorišta više nisu samo "dodatak", nego središnji dio životnog prostora u kojem obitelji sada pokušaaju što češće boraviti.
"Kupci se doslovno oduševe kada vide promišljeno uređen vrt s privatnošću, rasvjetom i Wi-Fi signalom. Od manjih urbanih terasa do prostranih okućnica, funkcionalno uređeni eksterijeri danas su veliki plus", kaže Auresto.
3. Plitki bazeni
Bazeni su oduvijek simbol luksuza, no trendovi se mijenjaju. Umjesto dubokih, klasičnih bazena, kupci sve češće traže plitke varijante idealne za druženje, sportske igre i opuštanje.
"Takvi bazeni stvaraju dojam ekskluzivnosti, ali i pozivaju na boravak na otvorenom", objašnjava Allison Freeman. Manji, ali praktičniji bazeni uvijek će biti popularni u odnosu na one velike koji su zahtjevniji i za održavanje.
4. Karakter i šarm
Perfekcionizam više nije na cijeni. Kupci žele dom s osobnošću, toplinom i detaljima koji pričaju priču. "Umorni su od jednoličnih novogradnji i obožavaju elemente koji imaju dušu", kaže Auresto.
Ugrađene police, prozorske klupe, vintage rasvjeta ili ukrasni stropni profili samo su neki od detalja koji čine razliku u odnosu na "starilne" interijere.
"Živimo u eri društvenih mreža, "slatko" se prodaje. Bilo da je riječ o dekoru, svjetlu ili šarmantnom pročelju, kupci vole domove koji izgledaju fotogenično", objasnila je Allison Freeman.
Ovaj restoran u potpunosti je uređen od otpada i izgleda bolje od svojih skupocjenih konkurenata
5. Tišina i mir
U sve užurbanijim gradovima, tišina je postala pravi luksuz. Agent Karrat ističe da su baš zato zvučna izolacija i mir među glavnim prioritetima kupaca, posebno kod stanova i kuća u nizu.
"Ljude zanima hoće li čuti korake iznad sebe ili razgovore iz susjednog stana", objašnjava Cy. Dobra izolacija i kvalitetni materijali postaju važan prodajni argument i uputa su onima koji preuređuju s namjerom prodaje da na ovoj stavci ne štede.
6. Funkcionalne prostorije za odlaganje
Nekad zaboravljene, a danas cijenjene, prostorije za odlaganje, odnosno smočnice ili spremišta, doživjele su svoj veliki povratak.
"Ovi prostori postali su tihi i jednostavni luksuz. ništa glamurozno, ali upravo takve stvari čine život u domu praktičnijim", kaže Auresto. Dobro osmišljeni s kukama, ladicama, mjestom za punjenje uređaja ili koševima za rublje, predstavljaju idealan spoj funkcionalnosti i reda.
Moderni kupci, složili su se ovi agenti, traže više od kvadrature. Traže osjećaj doma pa je prostor ispunjen svjetlom, šarmantnim detaljima i praktičnim rješenjima onaj koji ima prednost pred "sterilnim", generičkim interijerima.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....