MUKE PO SPAVANJU

RJEŠENJE NA DOHVAT RUKE: Evo što će vam pomoći da odmah zaspite

Exclusive Luxstyle

Zbog visokih temperatura muku mučite sa spavanjem? Istraživanja su pokazala da je ovo najbolje vrijeme za tuširanje koje će vam pomoći da odmah zaspite

Svi znamo koliko je važno osam satno spavanje. Ali ponekad, bez obzira koliko se trudimo, san nam ne dolazi. Čak i ako imate rutinu spavanja, a vaši anatomski jastuci, lagana posteljina i čaj ne pomažu, istraživači su otkrili još jedan lijek koji biste trebali isprobati. Naime, topla kupka ili tuš vam mogu pomoći. Što je najbolje, odredili su i točno vrijeme kada biste to trebali učiniti.

Istraživači sa Sveučilišta Texas u Austinu željeli  su istražiti kako pasivno grijanje tijela toplom vodom utječe na četiri stanja povezana sa spavanje, piše u UT News izvještaju:

1. Koliko je potrebno čovjeku da pređe iz potpuno budnog stanja u duboki san

2. Koliko dugo spava;

3. Koliko vremena čovjek provodi u krevetu u odnosu na to koliko vremena provedi u krevetu namijenjenom spavanju i

4. Subjektivna kvaliteta sna

Analizirali su podatke više od 5.000 ispitanika i otkrili da tuširanje ili kupanje toplom vodom jedan do dva sata prije spavanja - 90 minuta optimalno - može pomoći da zaspite za oko 10 minuta brže nego inače i imate kvalitetniji noćni odmor.

 

Zvuči jednostavno i njihovi nalazi zapravo imaju smisla. Topla kupka i tuš ohlađuju tjelesnu temperaturu, a tjelesna temperatura pomaže u reguliranju ciklusa spavanja / budnosti.

Jeste li znali da tjelesna temperatura prosječne osobe pada između 0,5 i 1 stupanj oko sat vremena prije uobičajenog vremena za spavanje?

Dakle, ako noćnu kupku ili tuš planirate tako da se podudara s ovim prirodnim padom tjelesne temperature, podržat ćete prirodni jednodnevni ritam (cirkadijalni proces) koji se odvija u vašem tijelu i vjerojatnije je da ćete i brže zaspati i imati bolji noćni odmor.

 

Sljedeći put kada krenete na spavanje, pokušajte uključiti toplu kupku ili tuš u noćnu rutinu. Jedna jednostavna promjena u rasporedu tuširanja mogla bi napraviti veliku razliku.

Izdvajamo

Iz drugih medija