ONLINE PRIČE

Tri najvažnija pravila sastavljanja oglasa za prodaju namještaja

Kada nam je namještaj višak i zaista nemamo gdje s njim, pa čak ni proslijediti ga prijateljima i rodbini, najlogičnijij izbor je prodati ga.

Dok će se neki komadi namještaja prodati isključivo zbog imena brenda ili niske cijene, za druge to nije opcija. Ako se rješavate starog kauča ili komode, a jednostavno vam ne ide, provjerite jeste li možda preskočili neki od ova tri koraka.

1. Postavite minimalno 5 fotografija dobre kvalitete

Prvo se pobrinite da u prostoriji u kojoj se nalazite ima dovoljno dnevnog svjetla. Razmaknite zavjese, pomaknite namještaj, što god da je potrebno. Kvalitetnu fotografiju tako možete dobiti s bilo kojim pametnim telefonom.

Držite se pravila prstiju jedne ruke. Kalam Denis, koji je osnivač jednog američkog web shopa za prodaju namještaja, savjetuje da objavite minimalno 5 slika. Jedna slika treba biti sprijeda, u razini očiju, jedna treba biti od iza, sljedeća sa strane, jedna izbliza kako bi se dobro vidio materijal, a preostale za detalje koje želite istaknuti na namještaju. To mogu biti detalji koji ga čine posebnim, a mogu biti oštećenja koja ćete dodatno naglasiti u tekstu.

2. Sastavite kratak opis i istaknite nedostatke

Materijal, dimenzije, broj ladica... Napišite jednu ili dvije rečenice kratkog opisa kao uvod.

Budući da je namještaj već korišten, postoje šanse da ima neko oštećenje. Dobro ga pregledajte, fotografirajte i istaknite ga u tekstu oglasa. Iskren prodavač brže će prodati svoj namještaj. Osobe koje kupuju korišten namještaj, svjesne su toga da postoji mogućnost da na njemu rade male prepravke. Najgore što vam se može dogoditi kao prodavaču jest da je kupac nezadovoljan zbog oštećenja koje ste mu slučajno ili namjerno prešutjeli.

Također, uvijek postavite cijenu. Osobe koje kupuju preko interneta najčešće žele sve informacije, odmah i na jednom mjestu.

3. Objasnite zašto prodajete baš taj komad namještaja

Naravno, ne trebate napisati esej o razlogu prodaje komada namještaja. Ali dodatno povjerenje i veću povezanost s potencijalnim kupcem stvara upravo taj mali kontekst koji ćete dati predmetu koji prodajete. U jednoj rečenici napišite koji je razlog prodaje - selite se, preuređujete dom, uzeli ste novu komodu pa vam je ova višak...

I to je to, uz nekoliko kvalitetnih i jasnih fotografija te sve potrebne informacije, veće su šanse da će vam se javiti potencijalni kupac. Ako neka od informacija nedostaje, a vašem kupcu hitno treba ono što traži, možda se neće potruditi kontaktirati vas kako bi pitao, primjerice, za dodatne dimenzije. Radije će se odlučiti za onaj komad namještaja prodavača koji je odmah pružio sve informacije.

Izvor: housebeautiful

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 16:00