Što je postigao?
Mnogo toga. U EU je svojoj kompaniji dogovorio niz novih poslova u vrijednosti većoj od 120 milijuna eura, u Rusiji 20 milijuna eura, kapaciteti AD Plastik Grupe za sljedeću godinu su popunjeni. Hrvatska, ne računamo li boutique proizvodnju Mate Rimca (a i to ćemo, čini se, uskoro morati) zasad nema tvornicu automobila, ali autoindustrija je sve važniji segment izvoza.
Zašto je to važno?
Važan je kontinuitet suradnje s nekima od najvećih igrača u europskoj automobilskoj industriji. Važno je i da kompanija raste iz godine u godinu, da dobit redovito ulaže u obnovu i modernizaciju pogona i da, usprkos ne baš povoljnom okruženju u matičnoj državi i unatoč mogućnostima da se iseli nekamo gdje je autoindustrija dublje ukorijenjena u ekonomiju, ne pomišlja na odlazak iz Hrvatske.
Kako posluje?
Dobro, stabilno i s velikim ambicijama. Prihodi i dobit rastu kao i broj klijenata i projekata u pripremi.
Što će učiniti u budućnosti?
Za godinu koja je započela pripremili su ambiciozan plan robotizacije pogona i značajna pojačanja u razvojnom dijelu kompanije. Projekt Edison, zajednički pothvat Daimlera i njemačke Renault grupe u kojemu sudjeluju, zbog čega su se i prihvatili značajnih investicija u pogone, otvorio im je značajne mogućnosti za iskorak na tržištima. Za novu liniju Renaultova Clia, čija proizvodnja započinje 2019., dogovorili su razvoj i izradu značajnog broja dijelova.