naslovna
Premium
Vijesti
Hrvatska
Svijet
Crna kronika
Zagreb
Rat u Ukrajini
Kolumnisti
Najbolje škole
J2
Tehnologija
Znanost
Zdravlje
Životne priče
Nautičko jedro
Next 26
Scuba skener
Izbori
Sport
Nogomet
Košarka
Tenis
Sport Mix
Scena
Domaće zvijezde
Strane zvijezde
Reality
Kultura
Art
Film i televizija
Književnost
Glazba
Kazalište
Potonulo blago Jadrana
Novac
Pretplata
Magazini
Dobra Hrana
Dom & Dizajn
Autoklub
Globus
Planet
Like putovanja
VauMijau
Živim
Servisi
Tiskano izdanje
Newsletteri
Premium
Vijesti
Hrvatska
Svijet
Crna kronika
Zagreb
Rat u Ukrajini
Kolumnisti
Najbolje škole
J2
Tehnologija
Znanost
Zdravlje
Životne priče
Nautičko jedro
Next 26
Scuba skener
Izbori
Sport
Nogomet
Košarka
Tenis
Sport Mix
Scena
Domaće zvijezde
Strane zvijezde
Reality
Kultura
Art
Film i televizija
Književnost
Glazba
Kazalište
Potonulo blago Jadrana
Novac
Pretplata
Moj profil
Odjava
Traži
StoryEditor External
StoryEditor Internal
PIŠE JURICA PAVIČIĆ
Režirao je najveći jugoslavenski spektakl, bio obožavan u Cannesu, a onda je u 41. neobjašnjivo - stao
Bulajićev opus ne može se svesti samo na titoističke spektakle. Bulajić je bio više od toga
Piše:
Jurica Pavičić
Objavljeno:
03. travanj 2024. 11:14
1/
4
Veljko Bulajić i Yul Brynner
Cropix/Screenshot
2/
4
Veljko Bulajić
Goran Sebelic/Cropix
3/
4
Bitka na Neretvi
/Screenshot
4/
4
Bitka na Neretvi
/Screenshot
#Veljko Bulajić
#bitka na neretvi
#Yul Brynner
#Kozara
#Orson Welles
#konekst
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Prikaži komentare
13. svibanj 2024 11:00