VELIKI DIZAJNERSKI JUBILEJ

GLAMUROZNA MODNA VEČER U ZAGREBU Slavljenički Fashion.hr otvorio Robert Sever, a njegove modele hrabro je nosila naša najpoznatija plus size manekenka

 
 HANZA MEDIA

Bipa Fashion.hr ove godine slavi 25 sezona koje su obilježile hrvatsku modnu scenu u protekla dva desetljeća, a slavljenički tjedan mode započeo je u utorak i trajat će do 28. listopada u Paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma.

Reviju je otvorio Robert Sever, koji je prve večeri modnog događanja predstavio 60 odjevnih kombinacija pokroviteljstvom beauty branda Noelle. Među brojnim ljepoticama koje su nosile kreacije iz Severove nove kolekcije 'Kristina' bila je i naša najpoznatija plus size manekenka, Lucija Lugomer, a sve su iz prvih redova pratili Tihana Harapin-Zalepugin, Sanja Doležal, Ana Begić Tahiri, Andrea Andrassy, Žanamari Perčić i brojni drugi.

Pogledajte reviju Roberta Severa:

Osnivač i direktor Fashion.hr-a, 37-godišnji Vinko Filipić, koji je u svijet mode, kaže, ušao slučajno, kao student, već je sa 19 godina sam organizirao svoju prvu modnu reviju, a sve ostalo je povijest. Kazao je kako se ovaj veliki projekt spremao mjesecima i kako, s obzirom na to da se ovaj modni događaj organizira dva puta godišnje, čim završe s jednim tjednom mode, kreću s organizacijom drugog.

Sretan čovjek

- U projekt je prilikom realizacije uključeno više od stotinu ljudi koje treba svakodnevno paralelno koordinirati. No koliko god je to stresno, to je i najveća vrijednost projekta. Imate velik broj ljudi koji vjeruju u vašu ideju i dijele je s vama. To stvara energiju zbog koje vam apsolutno ništa nije teško napraviti. Rad na ovom projektu čini me uistinu sretnim čovjekom - rekao je Filipić, dodajući da su se i ove, kao i svake sezone, potrudili ponuditi presjek onoga što hrvatska modna scena danas jest.

Domaće zvijezde na crvenom tepihu uoči revije na Bipa Fashion.hr-u:

Raslojena scena

U dva desetljeća Fashion.hr je uspio pokazati svu raskoš hrvatske modne scene, a i ove sezone svoje će kolekcije predstaviti miljenici publike: Ivica Skoko, Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Marina Design, Luka, Arileo, Klisab, Ana Maria Ricov, Morana Krklec, Anthony Avangard, Gala Vrbanić, Jamoi, Ivana Janjić.

K tome, uz veliki jubilej projekta, i dizajneri Ivica Skoko, Luka Grubišić te dizajnerski dvojac Arileo slave svoje velike obljetnice, čime ovosezonski tjedan mode zaista postaje slavljenički.

- Ponos je sigurno prava riječ za osjećaje koji me prožimaju ovih dana. Uzimajući u obzir činjenicu kakve su godine iza nas, ne samo u modnom, nego i u općedruštvenom smislu, bio je zaista velik uspjeh projekt graditi i postaviti ga na ovu razinu na kojoj je posljednjih par godina - zaključuje Filipić, dodajući da je posebno zadovoljan jer se većina predstavljenog i proda.

Kaže da neki dizajneri ne uspijevaju biti komercijalni, a htjeli bi, no postoji i skupina renomiranih dizajnera koji nisu izabrali taj put kao poslovni model za svoj brand, već su se orijentirali na užu ciljanu publiku koja gaji poseban senzibilitet i estetiku, a smatra ih uspješnim dizajnerima poput brendova I-gle, Link, Branka Donassy, Marina Design i mnogi drugi.

Fashion.hr je od svojih početaka prepoznat kao cjelovita platforma za prepoznavanje i predstavljanje odabranih dizajnerskih kolekcija te je od svojeg osnutka nezaobilazan događaj u kalendaru svih modnih znalaca.

- Nažalost, scena se raslojila, dijelom i urušila pa trenutno nemamo konkurenciju na domaćem tržištu. Iako je naša modna scena mala, dosta je vidljiva i žilava, i u tom smislu mi na svim svojim platformama imamo veliku odgovornost prema poslu kojim se bavimo - navodi Filipić.

Projekt i ove sezone donosi bogat program koji će svake večeri pratiti oko 300 medija i digitalnih influencera koje je već prve večeri dočekala posebna pista.

Naime, pista je neuobičajenog kvadratnog oblika, vrlo zahtjevnog za koreografije modela, veličine 15 x 15 metara, u potpunosti izrađena od lijevanog betona. Iznad piste je postavljena metalna konstrukcija s mobilnom rasvjetom.

Kreativna ekipa Fashion.hr-a je na modne piste dosad donijela neka prilično revolucionarna i dosad neviđena arhitektonska rješenja, kako u Hrvatskoj tako i šire. Bilo je tu “vodenih” i “vatrenih” pista, ugođaja zime s umjetnim vjetrom i snijegom, “kišnih” revija na kojima je padala kiša tijekom revije u zatvorenom prostoru, pa i različitih egzotičnih lokacija na otvorenom, poput Instalacije “Pozdrav Suncu” u Zadru, najljepše hrvatske plaže Zlatni rat u Bolu te zagrebačkog Trga kralja Tomislava i platoa Gradec.

Zapaljena pista

- Zaista se trudimo svake sezone ponuditi drugačije iskustvo svim ljubiteljima mode i mislim da smo nametnuli standard koji je i nama postao veliki izazov. Budući da su sva ta produkcijska rješenja rađena po mjeri i samo za naš projekt, bilo je mnogo anegdota, a najupečatljivija je i dalje ona kada smo u paviljonu od 6000 četvornih metara tijekom revije palili pistu. Budući da nismo imali probu, vatrogasci su bili spremni u niskom startu, ali, sva sreća, sve je prošlo u redu - otkrio je Filipić, glavna osoba iza projekta koji se u 25 sezona može pohvaliti s više od 500 prikazanih modnih kolekcija ili više od 100.000 posjetitelja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. travanj 2024 02:49