SNIMANJE TRAJALO POLA GODINE

KONTROVERZNA KAMPANJA POZNATOG MODNOG BRENDA Natjerali modele da se stvarno seksaju, nakon objave fotografija odmah im se srušila stranica...

CC / Pixabay

Modni brand Eckhaus Latta odlučio je testirati granice krilatice 'seks prodaje'. U sklopu promocije nove kolekcije namijenjene za sezonu proljeće/ljeto 2017 godine, modni je brand u oglase za odjeću stavio parove koji se doslovno seksaju pred objektivima fotografkinje Heji Shin.

Fotografije koje je Shin napravila su evidentno pornografske prirode, međutim oni najeksplicitniji dijelovi seksualnih činova zabilježenih na njima su cenzurirani. Mike Eckhaus and Zoe Latta, dvojac koji stoji iza branda, rekli su da simuliranje seksa nije dolazilo u obzir te da su htjeli da fotografije budu autentične.

'Razmišljali smo o tome kako koristimo seksualnost, odnos između modnog oglašavanja i seksualnosti - i kako govorimo da seks prodaje', rekla je Shin. Časopis W piše kako je takav pristup rezultirao 'seks-pozitivnom, tjelesno-pozitivnom, seksualnošću-pozitivnom' porukom. 'Željeli smo osim toga komentirati i odnos voajerstva i konzumerizma', rekao je Eckhaus. 'Nismo htjeli seks prikazati umjesto, hiperseksualizirano i zabranjeno.'

'Nismo ljude mazali uljem, to je stvarno njihov znoj', dodala je Latta. 'Htjeli smo se poigrati s principima oko oglašavanja, međutim moralo je biti autentično i morali smo u kampanji imati prave ljude. Da je bilo simulirano, izgubio bi se smisao.'

 

Zbog specifičnosti kampanje i zahtjeva koje su modeli morali ispuniti, realizacija kampanje trajala je šest mjeseci. Sam Muglia, prijatelj Eckhausa i Latte, pokazao se kao jedini casting direktor koji je mogao osigurati modele koji su bili spremni izvršiti naum fotografkinje i vlasnika modnog branda.

'Nismo njega zvali samo zato što ide na Burning Mana svake godine', objašnjava Latta. 'On je jedan od mojih najbližih prijatelja za kojeg znam da ide na orgije i da to ne taji.'

Nakon realizacije kampanje, Eckhaus i Latta su fotografije stavili na internetsku stranicu svog branda koja se promptno nakon toga srušila. 'Činjenica da smo ljude zaintrigirali nam je bila fascinantna', rekla je Latta. 'Kada je stranica ponovno bila online, komentari koje smo dobili uglavnom su bili pozitivni.'

Sada jedino ostaje vidjeti jesu li ovim pristupom uspjeli stvoriti dovoljno interesa kod kupaca da stvarno i kupe njihove komade odjeće. 'Ne znam je li seks stvarno prodaje, ali zasigurno uzrokuje okretanje glava', rekla je Latta.

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo