NOVI TREND

Nikola Žinić: Zeleno brendiranje je 'must have'! Tvrtke koje žele opstati okreću se održivosti
 CROPIX

Svaka tvrtka želi povećati prihode, privući nove klijente i smanjiti vlastite izdatke. Baš zato mora postati “zelena”, odnosno okrenuti se obnovljivim izvorima energije i smanjiti korištenje jednokratne plastične ambalaže. I svakako o tome obavijestiti javnost i sve partnere jer joj to može samo pomoći.

- Zeleno brendiranje je dugoročno dobro za cijelo društvo pa tako i za tvrtku. Brendiranje svake organizacije ili proizvoda proizlazi iz više faktora, prije svega iz točke u kojoj se susreće ono što oni jesu s okolnostima u kojima se nalaze na tržištu. Dio tih okolnosti su njegovi kupci, korisnici ili određena publika kojoj se obraća, a mi smo danas sve više svjesni negativnog utjecaja čovječanstva na ekološku ravnotežu i shodno tome istu tu osviještenost tražimo od brendova koje koristimo - pojasnio je Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Plastic Waste Free

I oni sami mijenjaju vlastitu tvrtku, krajem 2019. godine su se priključili inicijativi Plastic waste free Croatia i dali izazov sami sebi - maksimalno će racionalizirati upotrebu jednokratne plastike u svojim uredima i postati “plastic-free” tvrtka. Neke od stavki koje moraju ispuniti za taj status su: ukloniti sve pojedinačne kante za smeće uz stolove, osigurati papirnate ili staklene šalice za sve zaposlenike, ukinuti plastični pribor za jelo čak i na eventima izvan tvrtke, prestati koristiti selotejp. Suočit će se i s najvećim izazovom - dostavom hrane.

Ready meal to eat in food boxes, breakfast and lunch. Day meal plan concpet. Take away meals in black containers with cutlery on gray wooden table, copy space
iStock

- Nakon obavještavanja svih dobavljača hrane i procesa za prilagodbu od šest mjeseci, agencijski će zaposlenici od lipnja 2020. hranu naručivati isključivo od dobavljača s opcijom dostave u ekološki prihvatljivijoj ambalaži - naveli su iz B&Ž&G.

Osviještenost

Kako kaže njihov kreativni direktor Nikola Žinić, da bi brendovi bili uspješni moraju osluškivati bilo svojih kupaca, trebaju odgovoriti na njihove potrebe, a ekološka osviještenost je svakako jedna od njih.

- Zbog toga svjedočimo sve većem broju brendova koji nastoje odgovoriti na pitanje kako su oni sami u mogućnosti pridonijeti borbi protiv klimatskih promjena. Vrlo je vjerojatno, nažalost, da ćemo kao društvo u budućnosti sve više osjećati posljedice ekološke neravnoteže pa će sve veći broj ljudi i organizacija, na sreću, mijenjati svoje ponašanje, a sukladno tome i brendovi koji žele opstati - zaključuje Žinić.

Tvrtka koja postane “zelena” ubrzo će primijetiti brojne prednosti. Ako ugradi solarne panele, znatno će smanjiti račune. Iako će investicija u početku biti velika, kroz nekoliko godina će se višestruko isplatiti. Svojoj ćete kompaniji smanjiti mogućnost ostanka bez struje u lošim vremenskim uvjetima jer su obnovljivi izvori energije poput sunca, vjetra i vode puno stabilniji.

Mijenjamo svijet

Pomoći ćete i drugima, najviše planetu Zemlji jer ćete znatno smanjiti emisiju stakleničkih plinova. Također, postat ćete lider u gospodarstvu i uzor drugima jer, kako stoji na stranicama inicijative Plastic free Croatia, poslovne organizacije imaju ogroman utjecaj na kulturu pojedinaca i doslovno mogu mijenjati svijet.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 14:25