TVORNICA NOVCA

MAJA ŠUPUT NIŽE SAMO USPJEHE I JAKO DOBRO ZARAĐUJE Sve joj polazi za rukom, od svadbi, preko reality showa i web shopa, pa sve do kućice na adventu...

 
 Duje Klarić / CROPIX

Iznimna energija, profesionalnost i konstantni rad na sebi formula je uspjeha kojom je pjevačica Maja Šuput (39) već niz godina na samom vrhu domaće estradne scene. Godinama slovi za najomiljeniju i najtraženiju pjevačicu na svadbama, konstantno nastupa po cijeloj državi, mediji joj najčešće dodaju epitete “vesela” i “vrckasta”, a veliku popularnost donijele su joj televizijske show emisije u kojima je bila natjecateljica - u Plesu sa zvijezdama HTV-a, a posljednje dvije godine i članica žirija - u Supertalentu Nove TV. Estradnu karijeru u organizacijskom smislu već je odavno postavila kao malu kompaniju, pa iza svakog nastupa Maje Šuput već više od 12 godina stoji tim od njezinih sedam, osam ljudi, poput frizera, šminkera, stilista, vozača, tjelohranitelja... Dakle, tko angažira Maju Šuput zapravo angažira tim od gotovo desetak ljudi koje ona “drži” na plaći.

- Oni su uvijek sa mnom, čak i za nastupe u Supertalentu, gdje o izgledu svih drugih sudionika emisije brinu članovi ekipe Nove TV. No, mi smo odredili da moj stajling za svaku emisiju mora biti potpuno drugačiji. To je jedan od ciljeva koje smo si postavili - otkriva dijelove svoje poslovne filozofije Maja Šuput, koja je nakon 2 i pol mjeseca ljetne turneje sa stalnim nastupima na gradskim trgovima i u klubovima u posljednjih nekoliko mjeseci, uz svoje brojne standardne estradne obaveze, započela i svoju, kako se sada čini, veoma uspješnu poduzetničku karijeru.

Sandro Sklepić

Partneri u ljubavi i poslu

U rujnu je pokrenula svoj web shop Majushka na kojem prodaje svojih, zasad, pet artikala: mikrofone, personalizirane rokovnike, šilterice, majice i natikače. Partner u tom projektu joj je zaručnik Nenad Tatarinov (35), bivši direktor šibenskog hotela D-Resort u vlasništvu turske Dogus grupe i vlasnik konzultantske tvrtke Costa Consulting, među čijim klijentima je poznati američki brend Nikki Beach, koji već duže vremena planira investirati u Hrvatsku.

- Poslovnu ideju dobila sam početkom ove godine, kada sam išla na jedan dječji rođendan. Željela sam pokloniti mikrofon i morala sam obići četiri dječja dućana jer sam u njima našla tri grozna i jedan, recimo, zadovoljavajući mikrofon. Tada sam svom zaručniku Nenadu rekla da moram imati svoj mikrofon koji ćemo zajedno plasirati na tržište.

Krenuli smo u potragu za najkvalitetnijim proizvodom i sav posao oko odabira i nabavke kvalitetnog karaoka mikrofona s mojim potpisom završili smo do srpnja. Tvrtku smo osnovali početkom svibnja, no osnivanje web shopa kompliciranije je i zahtjevnije, pa je sve potrajalo do rujna - objašnjava Maja Šuput, koja je u poduzetništvo ušla u veoma teškom životnom razdoblju.

Na trećoj večeri Rujanfesta, 23. rujna na zagrebačkom Bundeku, na kojoj je nastupala s Mladenom Grdovićem - a gdje već tradicionalno proslavlja svoj rođendan; rođena je 22. rujna 1979. - slomila je kost malog nožnog prsta, što nije odmah shvatila. U bolnicu je otišla tek nakon tri dana i doktor joj je odmah stavio gips koji je morala nositi punih osam tjedana.

Skinula ga je krajem studenog, kaže, točno nakon 56 dana.

Najbolji dokaz njezine velike profesionalnosti jest to što je u sljedećih dvadeset dana, od kada je slomila gležanj, imala 11 zakazanih nastupa u 11 različitih gradova, od čega su sedam bile svadbe. Organizatorima i publici objasnila je svoju situaciju, rekla im je da neće moći plesati i skakati te tako dodatno podizati atmosferu što inače čini, no nitko od njih nije želio otkazati njezin nastup. Tako je Maja tih 11 nastupa po cijeloj Hrvatskoj (Virovitica, Zlatar, Opatija, Dugopolje...) u 20 dana nakon loma noge održala doslovno na jednoj nozi.

Čuvar noge

- Nabavila sam posebno dizajniranu fotelju za pozornicu, Marko Grubnić (danas već čuveni stilist poznatiji kao Modni Mačak) odabirao je drugačije boje gipsa za svaki nastup i tome je prilagođavao čitav moj stajling, a moj tjelohranitelj Ivan Belko, koji je uz mene 12 godina, dobio je nadimak “čuvar noge” jer su mi neki veseli svatovi željeli zataknuti novčanice u gips, a doktor mi je najstrože zabranio da ga uopće diram - otvoreno priča Maja, kojoj je sredinom listopada nakon duge i teške bolest preminuo otac, glazbeni menedžer Boris Šuput.

Tijekom 80-ih i 90-ih Boris Šuput bilo je jedan od najpoznatijih zagrebačkih estradnih menedžera, uz Vladimira Mihaljeka, Zorana Škugora (ZG ZOE Music) i Zrinka Tutića (Tutico), koji su tada u svojim producentskim kućama okupljali većinu najpoznatijih glazbenih izvođača. Šuput je radio s mnogima, od Tomislava Ivčića i Jasmina Stavrosa do grupe Magazin, a na glazbenu dance scenu, koja je dominirala tijekom 90-ih, izbacio je mlade atraktivne pjevačice poput Minee (Renata Končić), Veline (Velina Oršolić), Vanesse (Nataša Sladić)... Zaslužan je i za početak pjevačke karijere svoje kćeri, ali je nije vodio kao menadžer. Prije 16 godina doživio je težak moždani udar i od tada je bio vezan za kuću, a posljednje tri godine samo je vegetirao.

“Nakon preduge i preteške bolesti konačno se riješio bolnica, nepokretnosti, cjevčica... Riješio se zla koje ga je prikovalo za krevet i života kojeg nitko, baš, baš nitko nikada ne bi smio ni na dan doživjeti. Bio je bolestan posljednjih 16 godina, od koje posljednje tri želim izbrisati iz pamćenja jer je preteško. Sada je konačno slobodan, konačno svoj. Ako stvarno postoji (a trenutno sam u potpunom uvjerenju da postoji) drugi svijet, onda je on sad već u uredu i dogovara gaže i koncerte. Gore bi moglo postati jako veselo. Moga oca svi znaju kao menadžera koji je žario i palio sve do kobne 2003. On je obožavao svoj posao i svoj način života, koji je bio akcija non-stop.

Bio je muškarac koji je svaki dan bio u košulji, sakou, s čistom kosom i parfemom koji se osjećao još cijeli dan u ulazu kad bi on prošao... Bio je zafrkant i šarmer. Bio je najponosniji (kao i svaki otac valjda) tata na svijetu, a dan kada sam mu rekla da ću početi pjevati bio mu je najsretniji dan u životu. Sve što se u mojoj karijeri događalo nakon njegove bolesti pratio je s najvećim veseljem. Zvao me pet puta na dan da pita gdje pjevam u petak, gdje u subotu, a onda u nedjelju sto pitanja kako je bilo, koliko je došlo ljudi. I taj ponos je bio nevjerojatan. Posljednje tri godine više me nije mogao ni zvati ni pričati”, objavila je Maja Šuput 18. listopada na svom Instagram profilu, na kojem ima više od 305 tisuća pratitelja.

Nekako u isto vrijeme dok je proživljavala najteže trenutke u životu, zaživjela je internet prodaja preko web shopa Majushka.

- Prodaja preko web shopa ide sjajno. Za sada nudimo četiri vrste šilterica i tri vrste natikača, koje su u ponudi bile na mojoj ljetnoj turneji. Na šiltericama su nazivi mojih triju pjesama, “Lopov”, “Ilegalno” i “Maja do jaja”, a na četvrtom modelu piše: “Kad narastem bit ću Maja Šuput”. Na natikačama su natpisi: “Bad bitch”, “Love more” i “Self ish!”. Zatim nudimo personalizirane rokovnike s posvetom: “Voli te Maja”, majice kratkih rukava na kojima je otisnuta moja silueta, a imamo i tri modela karaoka mikrofona s mojim potpisom, wirelessom i bluetoothom: zlatni, ljubičasto zlatni i crno bijeli - ponosno prezentira svoju trenutnu ponudu s čijom je prodajom veoma zadovoljna. Cijena mikrofona je 365 kuna, rokovnika 150 kuna, natikača 130 kuna, a šilterica 80 kuna.

Shuputashian hot dog

U studenom je, doslovno na jednoj nozi, kao zaštitno lice odradila i dvije velike kampanje, za H&M i Moschino, te za ruž Maja za Douglas parfumerije, koja je još u tijeku.

- Kućicu na zagrebačkom Adventu na Strossmayerovom trgu uzela sam od tvrtke Kokoš ili jaje Damjana Ljuštine zbog želje da reklamiram svoj web shop Majushka. Ali ja ne bih bila ja da je moja adventska kućica ista kao sve ostale. Tako su sve kućice na Fuliranju na Strossmayerovom trgu crne, a moja je obojena u bijelu boju i na njoj se ističe velika pinki tabla na kojoj je žaruljicama ispisano Maja Šuput. Uz kućicu, točno preko puta hotela Palace, postavili smo i malu pozornicu na kojoj se svi mogu fotografirati s mikrofonima koje nudimo, kao i svim artiklima s web shopa Majushka.

Osim toga, jako sam ponosna što naše slastice radi jedan od najboljih zagrebačkih chefova Marin Medak, vlasnik lanca restorana RougeMarin. Osmislio je i napravio tri vrste zimskih sladoleda u obliku mikrofona - zlatni, crni i zlatno ružičasti, a ja sam osmislila veliki hot dog kojeg sam nazvala Delishes Shuputashian Hot Dog, kao jasna aluzija na brendove Kim Kardashian - uz veliki osmijeh govori ozbiljna poslovna žena Maja Šuput, koja na svojoj kućici nudi i Rum Baba (hit na ovogodišnjem Fuliranju), kokice, rakije...

- Maja me zamolila da napravim slastice koje će se povezivati s asortimanom njezinog web shopa Majushka. Odabrao sam mikrofon i odlučio napraviti zimske sladolede, jer mi se jedino to činilo logično, a moram priznati da sam se jako namučio do konačnog proizvoda. Čitav kornet punjen je kremom, a na vrhu sladoleda-mikrofona nalazi se kugla koja se sastoji od različitih vrsta čokolade ispunjenih kremama raznih okusa, ovisno o kojem sladoledu-mikrofonu se radi - objašnjava Marin Medak, koji je pod svojim brendom RougeMarin na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu zakupio čak sedam adventskih kućica.

U adventskoj kućici Maje Šuput Medakov zimski sladoled-mikrofon stoji 38 kuna, Delicious Shuputashian Hot Dog je 35 kuna, Majushka Kids Hot Dog 28 kuna, Rum Baba 34 kune...

Pametna poslovna žena Maja Šuput zaključuje kako drugi poduzetnici moraju plaćati za reklamiranje svojih proizvoda, a ona će na adventskoj kućici na Fuliranju, koju je zakupila kao reklamu za svoj web shop, vjeruje, i zaraditi. Osim toga, već je dobila ogromnu besplatnu reklamu kroz interes medija za njezinu adventsku kućicu. I interes Nedjeljnog Jutarnjeg, kaže na kraju, dokazuje da je u pravu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 08:03