OMOGUĆAVA MASTERCARD

PETAK: #SMARTSPENDING DNEVNIK NOVCA MAME ŽONGLERKE Puno toga obavila sam u kratkom vremenu, ali nikoga u mojoj obitelji to nije impresioniralo

U specijal serijalu #SMARTSPENDING donosimo analize i preporuke desetero stručnjaka za monetarnu politiku, osobne financije i digitalni shopping koji za vas istražuju kako pametnije trošiti online, kako kontrolirati osobni proračun i kako će izgledati budućnost bez papirnatog novca. Profesorica hrvatskog i engleskog, majka, supruga, spisateljica, freelancerica i jedina lovkinja među tri lovca! U popularnom kvizu Potjera zna odgovor skoro na svako pitanje, a kako riješava svakodnevne situacije? Kako balansira između djece, posla, muža? Kako donosi financijske odluke, kako upravlja kućni proračunom i što je dosad naučila – kako trošiti pametnije? Morana Zibar u prvom dnevniku novca opisuje svoj tjedan i kako rješava privatne, poslove i financijske situacije.
Morana Zibar, lovkinja iz kviza Potjera
 Boris Kovačev / CROPIX

Isporučila dijete u vrtić, popila u kafiću besplatnu kavu zahvaljujući njihovoj aplikaciji koju sam napokon instalirala. Znate ono kad su jedno vrijeme svi dućani i lokali imali svoje loyalty kartice? To sam mrzila. Trebao bi mi poseban novčanik samo za te kartice. Aplikacije su već zgodnije, jer zauzimaju samo virtualno mjesto. Danas sam prvo jurila do knjižnice u grad, vratiti naramak svojih knjiga te kćerinih slikovnica. Zbog svoje već poslovične izgubljenosti u vremenu i prostoru platila sam 12 kn zakasnine. Nije mnogo, no dodamo li tome cijenu parkinga koji sam platila da uopće priđem knjižnici, prilično sam se pokislo osjećala. Mrzim nepotrebno traćenje novca koje se moglo izbjeći. Odlučila sam da danas moram neutralizirati taj gubitak, kako znam i umijem. To mi je i uspjelo zahvaljujući moći digitalnog šopinga! Kako imam pravilo da se nakon uspješnog snimanja Potjere adekvatno ali ne i ekstravagantno nagradim, otišla sam na obližnje mjesto za fini gablec te nakon jela naručila motivirajuću čašu vina, izvadila mobitel i krenula u opsežnu istragu.

Djetetu moram kupiti jesenske cipelice, a muž treba nove slušalice. Ne mičem se dok ne nađem najjeftinije rješenje! I imala sam sreće. Otišla sam ne web shop firme od koje i inače često kupujemo dječju obuću, malo čačkala i odlično prošla našavši osjetno jeftiniji model od prošle godine na rasprodaji (što dijete zna što je sezona 2017./2018., a što 2018./2019.), plus dodatnom narudžbom natikača za mamu isposlovala besplatnu dostavu. A što se slušalica tiče, kad god kupujem neku tehniku, postoje web-stranice koje uspoređuju cijene i ponude najjeftiniju opciju za marku i model koji tražite. I tako sam brzo saznala gdje ću u Zagrebu najbolje proći da nađem novi model slušalica koje su nam krepale. A kako mi je izabrani dućan skoro pa u kvartu, neće biti nikakvih troškova dostave. Objavila sam svoja postignuća ukućanima kad smo se napokon okupili za večerom.

„Aha, super“, rekoše oni i nastaviše žvakati. Očito ne dijele moje oduševljenje. Naravno kad uvijek sve dobiju servirano! Nema veze, ja sam se osjećala ponosno.

#SMARTSPENDING DNEVNIK NOVCA: KAKO PAMETNIJE TROŠITI

PET RAZLOGA ZAŠTO SE VIŠE ISPLATI ONLINE KUPOVINA

Na temelju analiza i preporuka stručnjaka za monetarnu politiku, osobne financije i digitalni shopping u #Smartspending specijalu donosimo pet razloga zašto se više isplati online kupovina:

1. Smanjuje mogućnost impulzivne potrošnje: znanstvena analiza iz 2012. koja je obuhvatila sva dotadašnja relevantna istraživanja pokazala je da uz laganu šetnju i prešetavanje trgovine u potrazi za željenim artiklom u impulzivnoj kupovini – možete povećati svoju potrošnju i do 80 posto.

2. Povećava kontrolu potrošnje: glazba, miris, izgled polica i raspored u dućanu, samo su neki od čimbenika koji utječu na našu odluku o kupovini, a najtraženiji artikli često su skriveni na kraju supermarketa kako bi nas izložili proizvodima koje nismo imali namjeru kupiti. Online kupovina odličan je način za vježbanje samokontrole. U svakom trenutku imate uvid u stanje u svojoj košarici, a pri plaćanju imate mogućnost jednostavnog izbacivanja nepotrebnih artikala.

3. Štedimo vrijeme i novac: u online kupovini u svakom trenutku na raspolaganju su nam informacije o jeftinijim proizvodima u drugim online trgovinama. Ne moramo potrošiti sate i sate u obilaženju dućana u potrazi za jeftinijim ili proizvodom na popustu već jednim klikom dolazimo do povoljnijih artikala koji stižu na našu kućnu adresu.

4. Sigurnije, brže, jednostavnije i uz pouzdane recenzije: kada odete u offline dućan odluka o kupnji je samo na vama, ni na koji način ne možete saznati jesu li tim proizvodom bili zadovoljni ljudi koji su ga kupili prije vas. U online kupnji možete dobro proučiti što vas čeka i u recenzijama ljudi saznati baš sve skrivene strane proizvoda. A zahvaljujući card-on-file funkciji podaci o kupnji se pohranjuju pa je kupovanje na webshopu karticom sigurnije, brže i jednostavnije.

5. Pogodnosti koje se zaista isplate: ako, na primjer, online kupite dvije kino karte u Blitz-Cinestar kinima Mastercard i Maestro karticom - dobivate jednu kartu besplatno za projekciju utorkom. Ako plaćate parking putem PayDo aplikacije, ostvarujete povrat od 10% iznosa po satu parkinga. Ako pak plaćate Eko Taxi preko aplikacije svakog utorka možete dobiti popust od 70 posto, a sve ostale dane dobivate 20 posto popusta. Neprocjenjiva iskustva u Hrvatskoj i drugim zemljama - kakva drugdje ne možete naći - dobivate pak online kupnjom na Priceless cities.

www.priceless.com


Prilog je napravljen u produkciji Native Ad Studija Hanza Medija i Mastercarda, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 09:03