ZLATNI STUDIO

MRTVA UTRKA VODILA SE DO ZADNJEG TRENUTKA Televizijska emisija godine bit će glazbeno-scenski show ili istraživački magazin

    AUTOR:
    • Klara Rožman

  • OBJAVLJENO:
  • 25.02.2018. u 13:03

Tvoje lice zvuči poznato (gore lijevo, gore desno, dolje u sredini), A strana (gore u sredini, dolje desno) i Provjereno (lijevo dolje)

HRT-ova ‘A strana’ nakon dvije sezone se etablirala kao kvalitetna glazbena emisija koju je prepoznala i kritika i publika, scenski spektakl Nove TV ‘Tvoje lice zvuči poznato’ prati oko 600 tisuća gledatelja, a emisija ‘Provjereno’ uspješno se emitira već deset godina.

Mrtva utrka do zadnjeg se trenutka vodila u kategoriji najbolje televizijske emisije za nagradu Zlatni Studio. Sve do samog kraja bilo je neizvjesno kome su naši čitatelji poklonili najveći broj svojih glasova, a kako će se rezultati znati tek u utorak 27. veljače, kada će na gala večeri, pod motom “Najbolji biraju najbolje”, u izravnom televizijskom prijenosu naši prezenteri pročitati koja je televizijska emisija pobijedila, odlučili smo vas još jednom podsjetiti na to koja su to tri sjajna projekta došla do samog finala.

HRT-ova “A strana” nakon samo dvije sezone prikazivanja etablirala se kao kvalitetna glazbena emisija u kojoj vrhunski izvođači svih generacija pjevaju svima dobro poznate pjesme. Za uspjeh emisije zaslužni su i voditelji Duško Ćurlić i Ivan Vukušić, koji razgovore sa svojim gostima vode bez grča i nervoze, kao i urednička ekipa koju čine Romana Nemčić, Julijana Filakovity, Ariana Jandrić i Marija Nemčić. Producent emisije je Ivica Vlašić, redatelj Ivan Miladinov, a glazbeni je producent Nikša Bratoš.

Vrhunski znalci

- Percepcija naše emisije je pozitivno intonirana i od strane publike i kritike. U drugoj sezoni ‘A strane’ gostovalo je više od pedeset poznatih glazbenika, tridesetak mladih pjevača te Simfonijski orkestar i Zbor HRT-a. Glazbeni domaćin svim glazbenicima bio je naš izvrstan bend ‘A strane’. Stalnu ekipu emisije čini dvadesetak ljudi, a u realizaciji projekta sudjeluje stotinjak kolega, vrhunskih znalaca, bez čijeg doprinosa ovaj projekt ne bi bio prepoznat od strane gledatelja, koji su uživali u 250 skladbi koliko ih je otpjevano u drugoj sezoni ‘A strane’ - kažu urednici ove emisije.

Nova TV u kategoriji za najbolju televizijsku emisiju Zlatnog studija, za čiju bi nagradu ruku u vatru dali mnogi televizijski djelatnici (priznali oni to ili ne), bori se s čak dva formata: emisijom “Provjereno” i zabavno-glazbenim spektaklom “Tvoje lice zvuči poznato”.

Podsjetimo, uz četvrtu sezonu showa “Tvoje lice zvuči poznato” u prosjeku je bilo više od 650 tisuća gledatelja te je show prošle godine ostvario udio u gledanosti od 39,8 posto. Na emisiji radi otprilike 90 ljudi. U prošloj sezoni napravljene su 104 transformacije, odnosno njih 112 jer je svaki kandidat imao dvostruku transformaciju uz pomoć holograma. U suprotan spol transformirali su se kandidati 56 puta. U showu je korišteno 250 perika, 390 umjetnih noktiju, 310 umjetnih trepavica i 23 izrađenih zubala. Za kandidate i plesače napravljeno je više od 200 kostima, no za show bilo je potrebno čak 800 kostima koje su nosili plesači i kandidati četvrte sezone.

Mijenjaju društvo

Redakciju emisije “Provjereno” čine istraživački novinari predvođeni urednicom Ivanom Paradžiković, ali i producenti, snimatelji, montažeri, organizatori... Ovu emisiju, koja je lani proslavila svoj deseti rođendan, razotkrila brojne afere i pomogla mijenjati društvo nabolje, u prosjeku je pratilo više od 403 tisuće gledatelja te je emisija ostvarila udio u gledanosti od 31,6 posto.

- Javni interes je ono što presuđuje kod našeg izbora teme. Osluškujemo probleme koje muče građane, zatim istražujemo i donosimo priče koje ih se tiču i koje mijenjaju njihove živote i društvo nabolje - kažu ljudi koji čine tim ove emisije.

Brojke

‘A strana’

  • 14 emisija uživo
  • 2 sezone
  • više od 50 poznatih glazbenika nastupilo
  • 250 skladbi otpjevano u drugoj sezoni ‘A strane’

‘Tvoje lice zvuči poznato’

  • 650 tisuća gledatelja po emisiji u prosjeku
  • 39,8% udio u gledanosti
  • 90 ljudi radi na emisiji
  • 112 transformacija u četvrtoj sezoni
  • 800 kostima nosili su kandidati četvrte sezone

‘Provjereno’

  • 10 godina se emitira
  • 403 tisuće gledatelja
  • 31,6% udio u gledanosti
 

Više na Jutarnjem...


Izdvajamo