HALO, PLATITE

ALJKAVOST ILI PREVARA? Poslali račun na ime osobe koja je poginula u II. svjetskom ratu. Kad se obitelj žalila rekli su im da donesu smrtni list

 
 Bozidar Vukicevic / CROPIX

Kad je na telefonskom računu vidjela ime pokojnog svekra Svetina, kojeg sama nikad nije upoznala, Cviti Munjizi (84) iz Ljubitovice kod Trogira, isprva ništa nije bilo jasno... Na uplatnici je stajao iznos od 115 kuna uz opciju "Telefon Fix", premda bi u ovom slučaju prikladniji naziv paketa bio "Aleluja"..., piše Slobodna Dalmacija.

Cvita se naknadno sjetila kako bi sve to moglo imati veze s akviziterima koji su je danima zvali nudeći joj jeftiniju uslugu fiksne telefonije koju je dotad plaćala. Čitavu nam je priču iznijela Cvitina unuka, Ana Munjiza, budući da ona pokušava riješiti nastalu zavrzlamu.

- Moja baka je, dakle, već godinama pretplatnica T-Coma i dobiva mjesečne račune u iznosu od 80 kuna. Prije mjesec dana počeli su je nazivati akviziteri Optima Telekoma nudeći joj jeftinije razgovore ako im da svoj OIB. Ona, naravno, uopće nije znala da je riječ o Optimi, niti joj to ime išta predstavlja, čula je samo magičnu riječ "jeftinije" i pristala im dati svoje podatke.

Na to je, međutim, zaboravila sve dok joj nije stigao račun sljedeći mjesec, i to s većim iznosom nego što ga je dotad plaćala (115 kuna op.a.), a na njemu je stajalo ime mog pradjeda Svetina koji nije među živima zadnjih 70 godina - priča nam Ana.

Za njegovim su imenom akviziteri, dodaje naša sugovornica, posegnuli jednostavno zato što samu Cvitu Munjizu nisu mogli prebaciti iz jedne mreže u drugu budući da je uopće nema u sustavu pretplatnika. Naime, telefon u obiteljskoj kući u Ljubitovici glasi na Cvitina muža, pokojnog Antu koji je preminuo prije nekoliko godina, piše Slobodna Dalmacija.

- Računi su stizali na ime "Ante, pokojnog Svetina". U Optimi su, očigledno, odlučili izabrati ime drugog pokojnika... Strašno me sve to razljutilo jer smatram da se ovdje radi o prijevari starije osobe po sistemu "ako prođe, prođe"... Moja baka je još uvijek prisebna, ali sasvim sigurno nije upućena u različite opcije i pakete koje nude teleoperatori na tržištu.

- Iz Optime su čak bili toliko aljkavi da su na račun stavili i krivu općinu - Sitno, umjesto Ljubitovice. Mislili su valjda da se 84-godišnjakinji neće dati "gombati" s njima, da nema nikoga svog - ogorčena je Cvitina unuka koja je htjela baku što prije vratiti u mrežu T-Coma, ali bez uspjeha.

Iz Optime su joj, naime, poručili kako su voljni razmotriti njezin zahtjev, ali da im trebaju podaci o vlasniku linije, to jest smrtni list Svetina Munjize ili broj ugovora.

- Stvarno sam bila ljuta jer nikakav ugovor moja baka od njih nije dobila! Dakle, bez adekvatnog OIB-a i bez ugovora linija je prebačena na Optimu... Bili su toliko bezobrazni i da traže smrtni list osobe koja je rođena u pretprošlom stoljeću i čije tijelo, koliko znamo, nikad nije nađeno! Baka je navikla plaćati sve račune na vrijeme, ali rekla sam joj - nema šanse, neka šalju ovrhu pokojnom pradjedu! Tko zna koliko se sličnih situacija dogodilo, ali jadni starci nisu imali nikoga da im pomogne i da u njihovo ime reagira - govori Ana.

Do zaključenja ovog teksta Optima je pristala izbaciti pokojnog Svetina iz svoje mreže, te vratiti liniju u T-Com, tvrdeći našoj sugovornici da u pitanju nije prijevara, već greška.

- Pokušali su me nagovoriti i da odustanem od priče za novine, ali na to jednostavno nisam pristala. Moj slučaj je riješen upravo zbog javnog iznošenja, no ono što ja želim jest da se praksa pridobivanja novih telekorisnika na ovaj način jednostavno ukine - kaže Ana Munjiza.

- Žao nam je zbog nastalih neugodnosti koje je gospođa Munjiza doživjela prelaskom na našu mrežu. Na žalost, došlo je do nenamjernog nesporazuma tijekom razgovora koji je vođen između agenta Optima Telekoma i gospođe Cvite Munjize, u kojem je agent greškom zapisao ime Svetina Munjiza. Svi ostali podaci koje je gospođa Cvita dala u razgovoru su točni i uredno upisani i zavedeni od strane Optima Telekoma., stoji u odgovoru što ga je poslala Optima Telekom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 18:35