AP VARAŽDIN

FOTO: OGORČENI PUTNIK BIJESAN JER JE U PRETRPANOM AUTOBUSU UNATOČ PLAĆENOJ REZERVACIJI MORAO STAJATI 'Vozač mi je rekao: ili stoj ili van!'

    AUTOR:
    • Jutarnji.hr

  • OBJAVLJENO:
  • 05.09.2018. u 18:26

 

Vožnja autobusom iz Zagreba do Varaždina u petak 24. kolovoza bila je toiko traumatična za jednog putnika da je poslao prigovor poduzeću AP Varaždin, a isti sadržaj proslijedio je i medijima.

U njemu navodi da je autobus bio doslovce pretpran, da je mnogo putnika moralo stajati na nogama usprkos činjenici da su imali rezervacije. Nezadovoljni putnik se pitao kako je moguće da se proda više karti nego je mjesta, ali i naglašava da ovo nije prvi put da ljudi moraju stajati i 'hvatati zavoje' na autocesti.

U prigovoru koji je poslao poduzeću, i u koji je Jutarnji dobio uvid, stoji kako je cijelo putovanje izgledalo i taj petak, 24. kolovoza:

- Napominjem da je bus išao autocestom te je takav tip vožnje kršenje zakona. Svoju sam rezervaciju probao ostvariti no nisam uspio doći do svog sjedala zbog gužve u busu. Vozač mi je na to odvratio da "ja nisam poseban" i da ostanem stajati ili idem van - navodi putnik u prigovoru koji je poslao prijevozniku.

Čitatelj

- Ni na kraj pameti im nije bilo potjerati ljude koji nemaju rezervaciju van busa. Pitao sam vozača zašto nema drugog busa, na što mi je on rekao da se to njega ne tiče i da mogu izaći van i čekati sljedeći. Sama vožnja je, osim što nije bila u skladu sa zakonom, bila iznimno traumatična zbog činjenice da je bus jedva ubrzavao i kočio te se bilo teško držati u zavojima - opisao je putnik 'putovanje iz pakla' iz Zagreba do Varaždina. Putnik dodaje i da je iz raznih izvora saznao da ovo nije prvi put da se firmi AP Varaždin događa prebukiranje, odnosno puštanje ljudi u bus bez rezervacije prije Zagreba, zbog čega ljudi u Zagrebu nemaju dovoljno mjesta.

 

- Iskreno, ne zanima me koji je uzrok toga, jer ja sam platio tu rezervaciju i kao putnik želim sigurnu i zakonski ispravnu vožnju - napomenuo je, te od tvrtke tražio refundaciju plaćene karte koju je s rezervacijom platio 42 kune.

Direktor: Povremeno sjednem za volan

Za reakciju smo pitali AP Varaždin, čiji nam je direktor Franc Harapin odmah naglasio da je upoznat s cijelom situacijom tvreći pritom da nezadovoljni putnik jednim dijelom iznosi neistinu. Zanimljivo je da je upravo Harapin također bio na spornom putovanju i to u funkciji vozača koji je navodno bio neljubazan prema putniku. U svome odgovoru Harapin malo progovara kao vozač, a malo kao direktor.

- Kao direktor tvrtke Autobusni prijevoz d.o.o., povremeno (iz puno raznoraznih razloga) sjednem za volan autobusa s kolegom drugim vozačem kao član posade, pa tako i toga dana na relaciji Varaždin-Poreč i nazad. Nije opravdanje u cijelosti, ali navodim da se radilo o jednom od 'udarnih' vikenda, kada je gužva na cestama pojačana, pa je moguće uz ispriku prihvatiti opravdanim na toj relaciji kašnjenje od dvadesetak minuta - kaže o kašnjenju.

 

- Što se tiče pitanja o 'refundiranju karte putniku' izjavljujem da ću osobno kao direktor, a navedenog dana i jedan od vozača autobusa, vratiti cijeli iznos karte, rezervacije i plaćenog iznosa za prijevoz prtljage 'nezadovoljnom putniku' (makar smo uslugu djelomično izvršili) - dodaje dalje.

Naglašava i da nije bio neljubazan tijekom razgovora s putnikom.

- Jedan putnik je u Zagrebu prigovarao zašto kasnimo i zašto nema mjesta u autobusu, a on ima kartu i rezervaciju. Odgovorio sam mu da kasnimo radi gužve na cesti, ali nikakve 'neljubaznosti' nije bilo - kaže Harapin uz dodatak:

Čitatelj

- Vozača nećemo sankcionirati, a poštovanog 'nezadovoljnog putnika' pozivam da se javi u moj ured u Varaždinu, Gospodarska 56 kada ću mu se osobno ispričati još jednom, kao što sam to uradio i prilikom razgovora na AK u Zagrebu - rekao je.

Komentare o stilu vožnje pak, kaže, neće komentirati.

Na kraju je Harapin u svojstvu direktora uputio ispriku nezadovoljnom putniku, ali i svim ostalim putnicima.

- Autobusni prijevoz d.o.o. se u ime tvrtke, direktora i vozača autobusa ispričava nezadovoljnome putniku, ali i svim osobama koje dožive i najmanji segment bilo kakve vrste nelagode, nezadovoljstva i osjećaj da za plaćenu uslugu prijevoza nisu dobili odgovarajući ekvivalent, priopćio je direktor u ime tvrtke uz dodatak:

- Kao tvrtka sve ćemo napraviti, ali i radimo na podizanju kvalitete usluge, ali vas također molim kao i sve putnike da svi moramo biti svjesni kako vozači autobusa obavljaju zahtjevan, odgovoran i naporan posao, a ponekad nepotrebnim stvaranjem stanja nervoze, možda i opravdanim kritiziranjem, kao putnik/ci i sami sebe ali i druge putnike u autobusu izlažemo opasnosti. Kao vozači i kao tvrtka Autobusni prijevoz d.o.o. nastojimo i trudimo se putnike, naše korisnike, prvenstveno sigurno, što udobnije i točnije prevesti do odredišta, to ćemo činiti i ubuduće - zaključuje se u isprici.

Pritom valja napomenuti da Harapin zapravo ni u jednom trenutku nije objasnio temeljni razlog putnikova prigovaranja, a to je činjenica da je u autobusu očito bilo više ljudi od mjesta za sjedenje.

Izdvajamo