ZBRKA

IZ HEP-a OBJASNILI ZAŠTO KASNE RAČUNI ZA PROSINAC I ZA ŠESTOMJESEČNI OBRAČUN Uvjeravaju da će potrošačima dati dulji rok za plaćanje

 Ranko Šuvar / HANZA MEDIA

Računi za struju za prosinac koje kupcima šalje HEP, kao i za šestomjesečno obračunsko razdoblje kasne, ali su rokovi plaćanja prilagođeni tom kašnjenju, pa kupci ne bi trebali ući u vremensku stisku s podmirivanjem pristiglih računa, navode u HEP-u pravdajući kašnjenje uvođenjem novog informatičkog sustava, piše Novi list.

Promjene su u HEP-u nastupile zbog razdvajanja opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije električne energije. Jedna od promjena koje su zbog toga nastupile odnosi se i na dostavu očitanja stanja brojila.

Naime, prema novom postupku, kupac treba umjesto dosadašnje šifre kupca unijeti svoj broj obračunskog mjernog mjesta. "Broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) nalazi se na poleđini računa ili 6-mjesečnog obračuna i njega kupac treba unijeti prilikom dostave telefonom ili upisom u aplikaciju Dostava očitanja koja se nalazi na stranici www.hep.hr/ods/", navode iz HEP-a.

Nadalje, iz HEP-a kažu da trenutno dostavu očitanja putem web stranice mogu obaviti samo korisnici koji imaju evidentiran OIB kod HEP ODS-a. "Napominjemo kako se zbog radova na informatičkom sustavu te velikog broja zaprimljenih upita kupaca, zahtjevi obrađuju s odgodom", dodaju.

Očitanje stanja brojila kućanstva mogu prijaviti i putem nove aplikacije HEP ODS-a Moja mreža, s ili bez registracije u aplikaciju. "Registriranim korisnicima aplikacija, uz dostavu očitanja brojila, omogućuje, primjerice, i pregled potrošnje struje ili, pak, informacije o privremenim prekidima u opskrbi električnom energijom", kažu iz HEP-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. travanj 2024 01:04