KAKVA PROMIDŽBA

NAJVEĆA REKLAMA NAŠEG TURIZMA IKAD: 300 milijuna Kineza gledalo emisiju o hrvatskim ljepotama, a u nesvijest su ih bacile Jelena Rozga i Lana Jurčević

 
 Hunan TV

Sredinom listopada prošle godine naši mediji su najavlili kako je u Hrvatsku stigla velika ekspedicija novinara, kineskih "celebova", glumaca, producenata i drugoga pratećeg osoblja jednog od najpoznatijih i najutjecajnijih kineskih showa "Day Day Up" kako bi snimili emisiju o Hrvatskoj, piše Slobodna Dalmacija.

Taj show, navode kineski mediji, utječe na javno mnijenje, a poglavito gdje će Kinezi i koju će zemlju za svoj odmor izabrati.

Snimali su tako u Zagrebu, Dubrovniku, kušali su naše specijalitete. Hrvatsku, među ostalima, predstavljali su Ana Rucner, Maksim Mrvica, Miroslav Ćiro Blažević, Jelena Rozga, Folklorni ansambl "Linđo"... Poznati kineski voditelji i glumci su tako učili plesati domaće tradicionalne plesove, slušali su našu muziku, a show je osmišljen kao red edukacije, red igre i red zabave.

Emisija je nedavno emitirana na Hunan TV-u, a Kinezi procjenjuju da ju je gledalo nevjerojatnih 300 milijuna ljudi, dok će gledanost na svim platformama dosegnuti još više gledatelja. Već sada se može reći da je ovo najveća reklama našeg turizma od neovisnosti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. svibanj 2024 08:12