23.10. NA KIOSCIMA

OTKRIVAMO djevojke iza najuspješnijeg mjesečnika u zemlji: Prvi broj D&D-a prodan je u 45 tisuća! A drugi broj je JOŠ BOLJI!

ZAGREB - Kako bi bilo živjeti na vrhu brda ili negdje na moru i ne plaćati struju, vodu, kanalizaciju ni bilo koje druge režije? Kako bi bilo živjeti u kući za koju ne trebaju nikakve dozvole, koja se jednostavno dopremi kamionom i raspakira za nekoliko minuta, a imati sav komfor na koji smo navikli u suvremenom životu? Na ta pitanja, između gomile i gomile drugih, odgovara vam novi, drugi po redu broj D&D-a, daleko najprodavaniji mjesečnik za uređenje doma u Hrvatskoj.

Ekipa D&D-a među prvima se ušuljala u prvi hrvatski samoodrživi montažni objekt, odnosno SMO (sklopivi mobilni objekt) iza kojeg stoje Ivica Gjurić, glavni projektant te Hrvoje Fraisman, uz Gjurića glavni inicijator gradnje prototipa i zabilježila na hrvatskoj arhitektonskoj sceni jednu posve novu klimu.

Kako do magazina D&D

Magazin D&D moći ćete kupiti samo uz Nedjeljni Jutarnji i nikako drugačije. Potražite ga na kisocima 23. listopada po nikad povoljnijoj cijeni od 3 kune uz Nedjeljni.

- Ideja je bila dokazati da je moguće napraviti dovoljno malu stambenu jedinicu koja će se moći sastaviti poput Ikeina ormara i u kojoj će se postići minimalna potrošnja energije, a ipak normalo živjeti - rekli su im ponosno Gjurić i Fraisman čije prelijepo dizajnersko djelo možete vidjeti sutra na stranicama mjesečnika koji i u novom broju inzistira na pravilu 100 posto naše - sve fotografije su originalno snimljene, svi prikazani interijeri i eksterijeri su iz Hrvatske, svi predstavljeni komadi namještaja mogu se kupiti u našim dućanima.

FOTOGALERIJA - Što vas sve očekuje u novom broju senzacionalnog magazina `Dom i Dizajn´

Djevojke iz D&D-a ovoga su puta odlučile baciti i na ozbiljno istraživanje kako bi vam u temi broja, uz pomoć stručnjaka, za mjesece koji dolaze mogle izlistati čak 50 lakih, brzih, praktičnih i besplatnih ekosavjeta kako srezati troškove režija u svom domu - i to na devet punih stranica.

Nedjeljni apsolutno najprodavaniji

Svi podaci o prodajnoj nakladi pokazuju da je Nedjeljni Jutarnji potukao svoju konkurenciju u posljednjih godinu dana, a često prodaje čak 26 tisuća primjeraka od konkurentskih izdanja.

Ni ovaj put D&D-ov How to neće vas ostaviti ravnodušnima. Naučit ćete kako popraviti rupu u gipsanom zidu, kako izraditi sat, lampu ili u svom domu napraviti zimski vrt, sve uz pomoć ljudi koji to najbolje znaju.

“Prvi broj nam je definitivno dao krila. Znale smo da će se dobro prodati i da će reakcije biti odlične, ali opet, kada se to zaista dogodi i kada shvatite da su ljudi prepoznali vaš trud i sve ono što ste od sebe stavili u njega, to vas nekako napuni. I zato smo si dale zadatak da s drugim brojem moramo premašiti prvi. U svakom smislu. To je uvijek najteže, ali bez imalo dvojbe možemo reći da smo uspjele. Posjetili smo najljepše kuće i stanove diljem Hrvatske, prevalili kilometre, otkrili neke nove trendove, istražili gradove i nadamo se da će naši čitatelji i ovaj put to prepoznati. No, ono što vam definitivno možemo reći jest - očekujte neočekivano”, uzbuđeno su rekle urednice magazina Boba Blašković i Iva Novak.

A za novi broj su, zimeđu ostalog, pronašle, posnimile i testirale stotinu najatraktivnijih podnih, zidnih i stropnih svjetiljki koje na raskošnih deset strana, vjerujte nam, izgledaju senzacionalno. A takav je dojam na ekipu D&D-a ostavio i Osijek, grad koji su u ovom broju odlučili istražiti.

D&D u prodaji i u ponedjeljak i utorak

Ako nikako niste u mogućnosti doći do svog primjerka D&D magazina u nedjelju, paket Nedjeljnog i D&D-a bit će u prodaji i u ponedjeljak i utorak.

“Misao da ćemo doživjeti svu čar Osijeka u jeseni, s dragim legom popiti pivo uz Dravu te navečer zaružiti na Tvrđi bio je dovoljan razlog da otputujemo u taj grad povijesti, kulture, sporta, obrazovanja, zelenila, zabave i - nama uvijek zavodljivo - povoljnih nekretnina”, rekla je izvršna urednica Jelena Kovačević.

Dom i Dizajn Nedjeljnog Jutarnjeg ove nedjelje, 23. listopada, izlazi na krcate 124 stranice, nakon što je prošli mjesec prodan u 45 tisuća prodanih primjeraka, što čini više od 70 posto svih prodanih izdanja magazina za interijere i eksterijere u Hrvatskoj.

“Nakon uzastopnih poziva čitaljelja koji nisu uspjeli doći do svog broja D&D-a, odlučili smo s ovim brojem poduplati nakladu. Kao što se do sada pokazalo da smo u Nedjeljnom bili u pravu sa svojim prijašnjim projektima, mjesečnicima Dobra Hrana i Svijet, tako je ispalo i s D&D-om. Oformili smo ekipu, uprli snage i na kraju dobili proizvod koji ruši sve rekorde prodaje”, rekao je glavni urednik Nedjeljnog Jutarnjeg Miran Pavić.

Dobra Hrana je bez konkurencije postala najprodavaniji gastro magazin u svojoj kategoriji, a Svijet je daleko najprodavaniji lifestyle magazin u regiji. S D&D-om Nedjeljni je krenuo u svoj treći projekt u samo pet mjeseci, a brojka prodanih primjeraka prvog broja dokaz je da je to bila odlična odluka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
27. travanj 2024 01:35