NINA IŠEK MEĐUGORAC

ŽENA GODINE U BIZNISU JE DIREKTORICA IZ HT-a 'Žene imaju genetsku predispoziciju biti bolji vođe. Jednostavnije smo i pravednije od muških'

Ove je godine Nina u suradnji s Hrabrim telefonom i Djecom medija predstavila kampanju “Igrajmo na sigurno”, koja želi ukazati na sve prednosti i rizike vezane za videoigre, a bavi se edukacijom mališana i njihovih roditelja
 Bruno Konjevic / CROPIX

Ona je prva Žena godine koja radi na području odnosa s javnošću, ujedno je jedna od prvih magistrica te struke u Hrvatskoj i danas se nalazi na čelu korporativnih komunikacija najveće privatne tvrtke u našoj zemlji.

Njezino je ime Nina Išek Međugorac, od 2015. godine direktorica je u Hrvatskom Telekomu i ovogodišnja je dobitnica nagrade za Ženu godine koju dodjeljuje časopis Zaposlena. Ona je srdačna, profesionalna, proaktivna, dobrog modnog stila, širokog osmijeha, žena koja s puno strasti progovara o svojim projektima koji, osim tvrtki u kojoj radi, pridonose i boljitku zajednice i društva u cjelini.

Želi istraživati

“Odnosi s javnošću prirodno su mi se nametnuli kao životna profesija jer odgovaraju mojoj osobnosti, a to su radoznalost, želja za istraživanjem i učenjem svega što je dio života, analize, ljudski odnosi, riječi i brojevi. Najveći izazov u ovom je poslu taj da nema copy-pastea, odnosno ako ga ima, on nema željenu težinu i ne mijenja stvari. Upravo zato, netko tko se poput mene ovim poslom bavi već 17 godina, jednako mora nastaviti učiti kao i onaj tko tek počinje raditi jer jedino tako svojim radom može činiti razliku”, smatra Nina Išek Međugorac, objašnjavajući pritom kako su osobe u odnosima s javnošću zapravo integratori svega što kompanija radi za društvo, ali istodobno i korektori, što ih stavlja u ulogu i heroja i “đavoljih odvjetnika”.

Zagreb, 010819.
Nina Isek Medjugorac, dobitnica nagrade za zenu godine.
Foto: Bruno Konjevic / CROPIX
Bruno Konjevic / CROPIX

Izazovna industrija

Iako su odnosi s javnošću u njezinu životu konstanta, karijerni put do priznanja za Ženu godine nije bio nimalo jednoličan. Počela je raditi od prve godine fakulteta, tako širila krug poznanstava, putovala i učila o životu. Kako tvrdi, to je bilo odlično iskustvo jer je s teorijom koju je učila na Ekonomskom fakultetu odmah eksperimentirala u stvarnom životu.

“Bila sam vrlo rano svjesna da se karijera ne može ostvariti preko noći. U tom smjeru krenuo je i moj odabir poslodavaca nakon fakulteta, idem tamo gdje su ljudi od kojih mogu dobiti najbolja znanja. Od McCanna, uglednih PR agencija (Madison i Manjgura) i različitih pozicija upravljanja, otvorila se prilika za rad u korporaciji koje sam dotad u velikom luku izbjegavala. No, iskustvo rada u kompaniji mi je nedostajalo pa je Hrvatski Telekom bila najbolja prilika da iskušam svoje znanje u jednoj od najizazovnijih industrija na svijetu. Zahvaljujući toj odluci, rezultati iza kojih stojim danas zajedno sa svojim timom su konkretni i dugoročno važni za društvo, a to bi u agencijama s kratkoročnim projektima bilo mnogo teže postići”, objašnjava.

Jedan od projekata o kojemu govori nosi naziv “Generacija Now” i njegova je voditeljica već četvrtu godinu zaredom. Riječ je o programu koji HT provodi u partnerstvu s Institutom za razvoj i inovativnost i zbog kojega više od 2000 djece nije učilo za dobru ocjenu, nego su kritički promišljali svijet u kojem žive.

“Ovim programom opremili smo modernom opremom za povezivanje uređaja putem interneta više od 160 škola, a ove godine idemo i korak dalje. Razvili smo cjeloviti STEM kurikulum prilagođen trima skupinama - nižim i višim razredima osnovnih škola te srednjim školama, koji će biti dostupan svim školama i obrazovnim ustanovama koje žele raditi s djecom na najmodernijim tehnologijama, a pod pokroviteljstvom je Ministarstva znanosti i obrazovanja. O kvaliteti programa najviše govore djela naših učenika. Svake godine imamo priliku vidjeti velik napredak u rješenjima koja djeca osmisle, mnoga od njih inspiracija su i nama odraslima, a gotovo sva već sutra mogu biti primijenjena u stvarnom životu. Primjerice, ove godine pametnim rješenjem osnovnoškolci iz Bedekovčine dokazali su neprimjerene uvjete rada u staroj učionici i osigurali svojoj školi pravo na novu, inovativnu učionicu koja danas zasigurno ima najbolje uvjete za učenje u Hrvatskoj”, opisuje Nina Išek Međugorac.

Osim toga, ove je godine u suradnji s Hrabrim telefonom i Djecom medija predstavila kampanju “Igrajmo na sigurno”, koja želi ukazati na sve prednosti i rizike vezane za videoigre, a bavi se edukacijom mališana i njihovih roditelja o sigurnosti na internetu. Gaming je jedan od najvećih izazova roditeljstva 21. stoljeća, svako četvrto dijete u Hrvatskoj igra videoigre na internetu, a više od 85 posto tih igara sadrži nasilne komponente.

Korak ispred

“Roditelji su svjesni da njihova djeca odrastaju u prirodno digitalnom okruženju i suočeni su s izazovima koje nisu imali kada su bili mladi. Zbog toga je važno razumjeti njihovu zabrinutost i voditi računa da smo uvijek korak ispred. Kao nositelji digitalne transformacije, okupili smo sve ključne dionike iz područja sigurnosti na internetu s kojima provodimo niz edukativnih aktivnosti. ‘Igrajmo na sigurno’ bila je jedna od naših posljednjih uspješnica čiju su vrijednost prepoznali kolege izvan Hrvatske. No, mnogo je još posla pred nama”, pojašnjava Nina Išek Međugorac koja se trenutačno nalazi na najboljoj mogućoj poziciji unutar svoje struke.

“Vjerujem da će u budućnosti sve veći broj žena biti na upravljačkim funkcijama kompanija. Žene imaju genetsku predispoziciju biti bolji vođe.

Jednostavnije i pravednije upravljaju odnosima, mogu sagledati stvari iz šireg konteksta, predanije i odgovornije su te vrlo pametno koriste unutarnje instinkte. Stvar je samo našeg odabira hoćemo li te prednosti iskoristiti i u poslovnom svijetu”, zaključuje Žena godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. travanj 2024 12:56