Zagreb, 131018. Novinarka i kolumnistica Nadja Irena Fisic.
Foto: Neja Markicevic / CROPIX
Neja Markičević / CROPIX

Novinarka i kolumnistica Nađa Irena Fišić

OMOGUĆAVA MASTERCARD

#SMARTSPENDING Istražujemo: 18 online dućana na Facebooku i Instagramu koje najviše volimo i 3 za koja niste znali

    AUTOR:
    • Nađa Irena Fišić

  • OBJAVLJENO:
  • 23.10.2018. u 10:06


U specijal serijalu #SMARTSPENDING donosimo analize i preporuke stručnjaka za monetarnu politiku , osobne financije i digitalni shopping koji za vas istražuju kako pametnije trošiti online, kako kontrolirati osobni proračun i kako će izgledati budućnost bez papirnatog novca. Ovisnica o digitalnom shoppingu Nađa Irena Fišić koja najviše voli kupovati preko f-trgovina ili Instagrama, istražuje koje su online trgovine najomiljenije.


Ako ste u potrazi za inspiracijom ili ne znate od kuda krenuti, donosimo vam pregled 18 najpopularnijih online dućana na Instagramu i FB-u i još tri na Instagramu za koja manje ljudi zna...

#SMARTSPENDING DNEVNIK NOVCA: KAKO PAMETNIJE TROŠITI

Najpopularniji FB dućani

1. Flipkart (9.1 milijuna likeova)

Odlična FB stranica koja podsjeća fanove na limitirane ponude i popuste. Nonstop osvježavaju novosti oko popusta kako ne biste nešto slučajno propustili.

2.JustFab (9.8 milijuna likeova)

Modni brand koji prodaje odjeću i cipele po super niskim cijenama - primjerice najnovije trendi polučizmice za 10 dolara. Članovi dobivaju novi, samo njima prilagođeni izbor cipela, torbica, nakita i odjeće svaki mjesec.

 

3. eBay (11 milijuna likeova)

Naravno da svi znaju za eBay, ali na FB objavljuju različit sadržaj - umjesto da se fokusiraju na direktnu prodaju tu se mogu naći posebni popusti i limitirane ponude, kao i priče i novosti i tome što se događa na glavnom portalu.

4.RoseGal (12.4 milijuna likeova)

Grupa prijateljica koja obožava modu okupila se i napravila FB stranicu. U fokusu im je vintage stil, a prodaju i velike brojeve fora odjeće - plus size - koje inače nije lako naći.

 

5. Avon (20.5 milijuna likeova)

Kompanija koja prodaje kozmetiku i šminku, ima gotovo 9 milijardi USD prihoda godišnje i vojsku obožavatelja na Faceu. Stalno postaju blogove, video tutorijale i fotografije, te daju korisnicima i dodanu vrijednost učeći ih kako nanositi kremu ili šminku.

 

6. Lazada (27.4  milijuna likeova)

Broj jedan shopping destinacija za jugoistočnu Aziji. Na Lazadi ima sve što možete zamisliti, a dostava stiže motorom do mjesta gdje se nalazite.

 

7. Amazon (29 milijuna likeova)

Prvi na listi i apsolutni vladar Facebooka gdje ljudi najviše kupuju.

#SMARTSPENDING PLANER POTROŠNJE: KAKO EFIKASNIJE UPRAVLJATI KUĆNIM BUDŽETOM 

Najpopularniji dućani na Instagramu

1. Boohoo  (5.8 milijuna followera)

Ovaj online outlet omiljen je među mladima jer nudi super prihvatljive cijene i replike najnovijih modnih trendova koje nose i celebrityji, a kvaliteta je odlična. Imaju sve - bunde od umjetnog krzna, kimona, bomber jakne, kombinezone…

 

2. ASOS (7.6 milijuna followera)

Počeo je kao mali modni startup u Manchesteru, a pretvorio se u jedan od najvećih online dućana u Velikoj Britaniji i u svijetu. U Hrvatskoj ga fashionistice obožavaju, na robu nema carine jer dolazi iz EU (dok Brexit ne stupi na snagu), te je najposjećeniji online dućan milenijske generacije.

 

3. Fashion Nova (13.5 milijuna followera)

Globalni, virtualni dućan odjeće, gdje svi modeli izledaju kao kopije sestara Kardashian ima nevjerojatan reach. Jeftine haljine i seksi tajice glavni su im adut, a specijalizirani su za večernje lookove.

4.Prada (17.8 milijuna followera)

Talijanska luksuzna modna kuća razvila je pravo umijeće fotografiranja cipela i ne objavljuje selfije, nego predivne #Shoefie.

5. Dior (21.8 milijuna followera)

Christian Dior je svojim kreacijama činio žene ljepšima, a samim tim i sretnijima davno prije interneta. Danas preko Instagrama prodaju ne samo odjeću, nego i nakit i šminku. Dovoljno je kliknuti na sliku gdje je ikonica torbe i pokazat će vam se cijena.

6.Chanel (30.6 milijuna followera)

Fashionistice svijeta i šire, apsolutno obožavaju ovaj francuski brand. Torbice, šminka, odjeća - možda si ih ne mogu priuštiti sve, ali gledanje u prekrasne editorijale apsolutno zahtijeva barem jedan like.

 

7. Louis Vuitton (27.5 milijuna followera)

Koriste poznate influenserice za marketing. Kao što je primjerice Kylie Jenner, koja im je jedno od zaštitnih lica. Ona sama inače jednom jedinom objavom na svom Instagram profilu zaradi milijun dolara. Kraljica svih IG djevojaka diljem svijeta.

 

8.Gucci (28.9 milijuna followera)

Torbice, cipele, tenisice - dobijaju stotine tisuća lik-ova. Prikazuju se i modne kampanje, glumice poput Dakote Johnson koje nose Gucci haljine, prekrasni modeli u Gucci nakitu. Svaka objava je šarena, prepuna boja i kao najljepši izlog.

#SMARTSPENDING PLANER ŠTEDNJE: KAKO EFIKASNIJE ŠTEDJETI

I tri cool Instagram dućana 

1.Hello Molly (480 tisuća followera)

Reklamiraju se kao dućan za sanjare, romantičare i party djevojke, a možete pronaći prekrasne haljine. Ova kompanija isto tako ima program koji naziva Afterpay. Što znači da možete kupiti sada,  a platiti - kasnije.

 

2. Les Fleurs Studio (32.2 tisuća followera)

Napravila ju je španjolska Insta-djevojka Maria Bernard, a izgleda kao njen ormar iz snova. Nema web stranicu, stoga pošaljite DM, a isplati se uključiti notifications za ovu stranicu.

3. MaisonCléo (24.6 tisuće followera)

Svake srijede u pola sedam navečer po europskom vremenu, MaisonCléo otvara svoja virtualna vrata, a obožavaju ga influenserice diljem svijeta uključujući Emily Ratajkowski i Leandru Medine. Sve se radi ručno i zato svaki tjedan postaju za prodaju samo 20 do 25 stvari koje se rasprodaju u samo sat vremena. Za ovo vam stvarno treba brzi prst!

VIDEO: #SMARTSPENDING FREAKONOMIJA U 150 SEKUNDI

PET RAZLOGA ZAŠTO SE VIŠE ISPLATI ONLINE KUPOVINA

Na temelju analiza i preporuka stručnjaka za monetarnu politiku, osobne financije i digitalni shopping u #Smartspending specijalu donosimo pet razloga zašto se više isplati online kupovina:

1. Smanjuje mogućnost impulzivne potrošnje: znanstvena analiza iz 2012. koja je obuhvatila sva dotadašnja relevantna istraživanja pokazala je da uz laganu šetnju i prešetavanje trgovine u potrazi za željenim artiklom u impulzivnoj kupovini – možete povećati svoju potrošnju i do 80 posto.

2. Povećava kontrolu potrošnje: glazba, miris, izgled polica i raspored u dućanu, samo su neki od čimbenika koji utječu na našu odluku o kupovini, a najtraženiji artikli često su skriveni na kraju supermarketa kako bi nas izložili proizvodima koje nismo imali namjeru kupiti. Online kupovina odličan je način za vježbanje samokontrole. U svakom trenutku imate uvid u stanje u svojoj košarici, a pri plaćanju imate mogućnost jednostavnog izbacivanja nepotrebnih artikala. 

3. Štedimo vrijeme i novac: u online kupovini u svakom trenutku na raspolaganju su nam informacije o jeftinijim proizvodima u drugim online trgovinama. Ne moramo potrošiti sate i sate u obilaženju dućana u potrazi za jeftinijim ili proizvodom na popustu već jednim klikom dolazimo do povoljnijih artikala koji stižu na našu kućnu adresu. 

4. Sigurnije, brže, jednostavnije i uz pouzdane recenzije: kada odete u offline dućan odluka o kupnji je samo na vama, ni na koji način ne možete saznati jesu li tim proizvodom bili zadovoljni ljudi koji su ga kupili prije vas. U online kupnji možete dobro proučiti što vas čeka i u recenzijama ljudi saznati baš sve skrivene strane proizvoda. A zahvaljujući card-on-file funkciji podaci o kupnji se pohranjuju pa je kupovanje na webshopu karticom sigurnije, brže i jednostavnije.

5. Pogodnosti koje se zaista isplate: ako, na primjer, online kupite dvije kino karte u Blitz-Cinestar kinima Mastercard i Maestro karticom - dobivate jednu kartu besplatno za projekciju utorkom. Ako plaćate parking putem PayDo aplikacije, ostvarujete povrat od 10% iznosa po satu parkinga. Ako pak plaćate Eko Taxi preko aplikacije svakog utorka možete dobiti popust od 70 posto, a sve ostale dane dobivate 20 posto popusta. Neprocjenjiva iskustva u Hrvatskoj i drugim zemljama - kakva drugdje ne možete naći - dobivate pak online kupnjom na Priceless cities

www.priceless.com

 


Prilog je napravljen u produkciji Native Ad Studija Hanza Medija i Mastercarda, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg.