NESPORAZUM

PRIOPĆENJE IZ ZAGREBAČKOG HOLDINGA 'Dobili ste obavijest o otkazu plaćanja računa preko trajnog naloga? Evo o čemu se radi'

 
 Bruno Konjević / CROPIX

Tijekom uvođenja novih modela trajnog naloga plaćanja tzv. izravnog SEPA terećenja dio korisnika usluga Zagrebačkog holdinga zaprimio je od strane Zagrebačke banke pisanu informaciju o otkazu "usluge izravnog terećenja u korist primatelja plaćanja Zagrebački holding d.o.o. – podružnica Čistoća".

Donosimo pojašnjenje iz Zagrebačkog holdinga:

"Radi se o klijentima koji su u trenutku formiranja jedinstvene uplatnice (JUP) (tijekom proteklih godina) imali ugovorene trajne naloge samo za račun Čistoće, a od trenutka formiranja JUP-a tu su uslugu Čistoće nadalje plaćali u sklopu jedinstvene uplatnice.

Banka je tada trebala uputiti klijenta da otkaže te stare trajne naloge jer se isti neće više koristiti (i ne postupa se zaista po njima od tada), ali kako to nije učinjeno tada - formaliziran je otkaz dopisom koji je upućen ovih dana.

Uz ispriku zbog neželjene situacije i mogućeg krivog tumačenja ovakve pisane obavijesti, Zagrebački holding želi izvijestiti kako su sve usluge izravnog terećenja trajnog naloga korisnika Zagrebačke banke, a u korist Zagrebačkog holdinga (jedinstvene uplatnice) i nadalje aktivne, odnosno kako ne dolazi do prekida u kontinuitetu automatizirane naplate usluga sadržanih na jedinstvenoj uplatnici.

Svi korisnici usluga podružnice Čistoća, koji su na kućne adrese zaprimili ovakve pisane informacije od strane Zagrebačke banke, a koje su mogli krivo protumačiti, na kućnu će adresu dobiti individualno pismo isprike."

Zagrebački holding poziva sve koji imaju bilo kakvih pitanja da im se jave na broj 072-500-400.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 16:39