TEST

RENAULT MEGANE GRANDTOUR U stilu R.S.-a

U režiji Renault Sporta karavanski je Mégane zasjao sportskim štihom i dobio dizelski motor sa 160 KS

Ako vam je Mégane R.S. pretvrd i sa svojih turbobenzinskih 265 KS presnažan i preskup za održavanje te radi nepregledne coupeovske karoserije odveć nepraktičan za svakodnevnu uporabu, Renault Sport odnedavna nudi i zanimljivu alternativu, sportsku liniju GT.

Nastala kao kompromis umjerenijih sportskih ambicija, prihvatljivije udobnosti i veće svakodnevne praktičnosti ponuđena je i kao karavanski Grandtour s dizelašem snage 160 KS! Karavan s natpisom Renault Sport? Da, i mi smo u startu zastali u nedoumici, koja je brzo prerasla u znatiželju započetu ogledavanjem privlačno sportski ušminkane karoserije s atraktivnim serijskim 18-colnim naplacima, kao glavnim objektom promatranja.

Velika unutrašnjost je također napravljena skuplje te brojnim detaljima, a naročito izvrsnim sportskim sjedalima neodoljivo podsjeća na ugođaj R.S. modela. Raskošna oprema s površinama djelomice u koži i keyless karticom dolazi u seriji, kao i izvrstan radio Bose, koji stvara ugođaj male pokretne koncertne dvorane. Istovremeno, 2,0-litreni dizelaš sa 160 KS i 380 Nm također dokazuje da je opravdano stavljen pod okrilje Renault Sport oznake.

Neprestano pruža osjećaj nabijenosti snagom i momentom i stalne pripravnosti za prijelaz iz mirnog u brži ritam vožnje, a bez dramatičnog rasta potrošnje. U tomu ima punu podršku podvozja podešenog u režiji Renault Sporta. To znači izravniji upravljač, snažnije kočnice i tvrđe ugođen ovjes, s pojedinim elementima prenesenima iz R.S. modela.

Posljedica potonjeg je nešto neudobnije prelaženje neravnina nego što smo navikli u Renaultima, ali s više britkosti i preciznosti u vožnji, naročito kroz zavoje. Primjedbu zaslužuje tek mjenjač, koji se dugačkim hodom i povremenom nepreciznošću ne čini najsretnije usklađenim s ostatkom pogonske cjeline, no sve u svemu, zanimljivo je to sportski produhovljen karavan.

TEHNIČKI PODACI

MEGANE GRANDTOUR GT 2.0 dCi

Motor turbodizelski

Obujam 1995 ccm

Snaga 118 kW/160 KS pri 3750/min

Moment 380 Nm pri 2000/min

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Pogon prednji

Dimenzije 457 x 180 x 151 cm

Osovinski razmak 270 cm

Prtljažnik 524 litre

Gume 225/40 ZR 18, Dunlop

Masa 1485 kg

Brzina 215 km/h

0-100 km/h 8,8 sekundi

Potrošnja 7,7 l/100 km

Cijena 174.200 kuna

Cijena testiranog modela 181.320 kuna

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. svibanj 2024 10:22