Ako restoran obećava ambijentom i uređenjem, ne znači da se ondje dobro jede. Gomila recenzija na Googleu također nisu pouzdan pokazatelj da taj restoran nudi doista dobru i kvalitetnu hranu. Koji su vaši red flagovi pri odabiru restorana ili pak zeleni i odlučujete dati priliku restoranu o kojem ne znate baš ništa? Na čemu gost zapravo temelji odluku koji restoran odabrati? Donosimo najčešće elemente koje gosti uočavaju prilikom odabira restorana:
1. Lokalci u restoranu
Ako se nalazite u inozemstvu, šećete ulicom i pokušavate donijeti odluku u kojem restoranu rezervirati stol, najčešći pokazatelj da je restoran kvalitetan jest da ondje zalaze lokalci. Naše osobno iskustvo također potvrđuje da smo najbolje jeli baš na mjestima koje su nam preporučili lokalci ili smo odabrali restoran po dobroj popunjenosti lokalnim stanovništvom.
2. Dobra komunikacija
Ponovni dolazak u restoran ključan je za opstanak restorana. Ipak, pogreške se događaju, ali čak ni greške nisu presudne za ponovni dolazak u isti restoran. Ako je osoblje dobro iskomuniciralo s gostom pogrešku, u znak isprike ponudilo gestu pića ili deserta na kuću ili nešto treće, vrlo vjerojatno ćete pogrešku zanemariti. Greške je važno odmah iskomunicirati i tada je moguće spriječiti eskalaciju problema.
3. Osoblje s dugogodišnjim stažem u istom restoranu
Ako restoran nema brzu fluktuaciju ljudi, već se osoblje ondje zadržava godinama, to je dobar pokazatelj da se ondje vlasnici s poštovanjem brinu o svojim djelatnicima.
4. Konkretan meni s jasnim fokusom
Ako restoran ima vrlo široku kartu i beskonačno mnogo jela na meniju vrlo vjerojatno nije izvrstan u izvedbi niti jednog elementa. Restoran s konciznijim menijem i jasnom vizijom, manjim izborom jela vrlo vjerojatno će poslužiti kvalitetna jela.