Bilo je to negdje na počecima poslovanja Amazona, internetske shopping stranice koja je tada bila usmjerena uglavnom na prodaju knjiga. Jedna američka starija gospođa, redovita korisnica online trgovine, napisala je pismo njezinom osnivatelju i vlasniku Jeffu Bezosu.
- Jako sam zadovoljna s vašim uslugama, ali imam jednu primjedbu. Svaki put kada mi dođu knjige od vas, moram zvati svoga nećaka da ih otvori, jer su prejako zapakirane. Možete li nešto učiniti da to promijenite? - pisala je umirovljenica Bezosu.
Vlasnik Amazona doista je nešto učinio. Odmah je okupio svoje suradnike i dao im zadatak da dizajniraju nova pakiranja za knjige koje se šalju kupcima, koja će kao i prije osiguravati naručenu robu od oštećenja, ali će biti lakša za otvaranje.
Fokus na potrošača
Ova...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....