Ulična umjetnost, čiji su korijeni, među ostalim, i u njujorškoj sceni sedamdesetih, vezanoj uz oslikavanje podzemnih željeznica ovoga grada, kasnije i uz hip-hop scenu, po svojoj temeljnoj definiciji podrazumijeva buntovništvo, otpor komercijalizaciji.
Londonske tržnice tako su, primjerice, prepune kopija radova najpoznatijeg uličnog umjetnika na svijetu Banksyja, jer on ne želi naplatiti autorska prava na svojim radovima. S druge strane, Banksyjevi se originali na aukcijama prodaju po visokim cijenama.
Kako su, uostalom, svojedobno pjevali i Clash, “mora da je zabavno pretvoriti buntovništvo u novac”, tako i vrlo moćan vizualni jezik uličnih umjetnika sve više prodire u reklame.
Komercijalizacija ulične umjetnosti? Nisu svi za.
Naime, prije nekoliko mjeseci pojavila se t...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....