SUPERMODELI IZ SUPERMARKETA

JUTARNJI PRVI U HRVATSKOJ ISPROBAO NOVU KOLEKCIJU 'Spremne smo na borbu za hit komade Heidi Klum. Idemo u Lidl po čokoladu, sir i dizajnerske krpice'

    AUTOR:
    • Petra Plivelić

  • OBJAVLJENO:
  • 13.09.2017. u 00:00

 

Premda dosada nije bilo baš ovakvih dizajnerskih suradnji, kolekcija odjeće i obuće bivšeg supermodela Heidi Klum za poznati njemački trgovački lanac Lidl, prema prvim reakcijama svjetskih modnih magazina, izgleda vrlo obećavajuće.

Već smo navikli na to da poznati dizajneri poput Donatelle Versace ili Karla Lagerfelda objavljuju kolekcije za H&M, dok su Dolce&Gabbana dizajnirali hladnjak i toster za Smeg, stoga suradnja supermodela za supermarket i nije toliko iznenađujuća.

- Lidl se dosad nije povezivao s modom. To želimo promijeniti uz pomoć Heidi Klum kao uspješnom dizajnericom - rekao je predsjednik Uprave Lidla Hrvatska Boris Lozić.

Iako većina ljudi u Lidl još odlazi po špeceraj, trgovački lanac ovom je suradnjom najavio zaokret prema novim izazovima na tržištu.

Cijela kampanja #letswow pomno je osmišljena te lansirana uoči jedne od najprestižnijih modnih priredbi, prošlotjednog New York Fashion Weeka gdje je Heidi Klum pokazala svih 84 komada iz kolekcije, od leopard čizama preko bomberica sa šljokicama do kožnih jakni.

Pomama u Lidlu

Novu kolekciju Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City, koja u sve Lidlove trgovine stiže sljedećeg ponedjeljka, prve su u Hrvatskoj isprobale čitateljice Jutarnjeg - Ljubica, Josipa i Marina, koje su kolekcijom oduševljene te su najavile borbu za omiljene komade u Lidlovim trgovinama sljedećeg tjedna, a očekuje se - velika gužva.

Prodaja u 92 Lidlove trgovine u Hrvatskoj počinje 18. rujna. Dok mnoge trendseterice odbrojavaju dane do ponedjeljka, Ljubica Pranjić (18), Josipa Šimanović (23) i Marina Ravlić (32) na dva sata uskočile su u ulogu modela.

Djevojke su same kombinirale outfite, što je ispalo komplicirano jer im se sve svidjelo, a posebno jakne od prave brušene kože po cijeni od 499 kn i kožne torbe u kraljevskoplavoj, crnoj i boji konjaka po cijenama od 199 do 299 kn.

- Osjećam se kao Heidi - rekla je kroz smijeh Zagrepčanka Marina dok je gledajući se u zrcalu namještala šal leopard uzorka oko struka na traper kombinezonu.

- Sviđa mi se što su materijali kvalitetni, ugodno sam se iznenadila - zaključila je Josipa, Siščanka sa zagrebačkom adresom. U sva tri outfita uspjela je, uz pomoć svojih modnih dodataka, istaknuti pin-up stil koji njeguje posljednje tri godine.

- Ja bih ovo nosila i na posao i u slobodno vrijeme - zaključuje Marina, koja kaže da se kolekcija Heidi & The City može kombinirati u svim prilikama jer ima i poslovnih komada, svečanih poput čipkaste haljine, ali i onih casual poput traperica i hoodica.

- Meni su plavi artikli najljepši... I jakne. Sve jakne! - oduševljeno će Ljubica.

Naši modeli pohvalili su kvalitetu materijala, dizajn, dostupnost veličina i dobre krojeve, a i cijene su, kažu, pristupačne i prikladne trgovačkom, a ne modnom lancu.

- U Lidl se ide po čokolade, fine sireve i svježa peciva, ali po novome, evo, i po kožne jakne - smije se Josipa.

Zvjezdane suradnje

Samo prošle godine poznati svjetski lanci lansirali su brojne zvjezdane kolaboracije s trgovačkim lancima. Čak je i poznata dizajnerica Victoria Beckham surađivala s američkim trgovačkim lancom Targetom, manekenka Jourdan Dunn s MissGuidedom, a surađivali su i Rihanna i Manolo Blahnik, glumica i model Rosie Huntington-Whiteley i Marks and Spencer, sve samo su u prošloj godini.

- Htjela sam kreirati modu s wow efektom koju je jednostavno kombinirati i u kojoj svaka žena izgleda odlično, a sve to po najboljoj cijeni - izjavila je Heidi Klum, top model i dizajnerica brenda donjeg rublja i kupaćih kostima Heidi Klum Intimates, koja je poznata po realityju “Project Runway”.

Klum je popularnost iskoristila kako bi od svojeg imena stvorila prepoznatljiv brend po čije će komade odjeće trendseteri pohrliti neovisno u kojoj se trgovini prodaju.

Kolekcija donosi spas za svaku modnu priliku

Sportski look

 

Trendseterice koje najviše vremena provode u učionici najčešće biraju komade u kojima se osjećaju udobno.

Duga vesta (149 kn), crni pulover (99,99 kn), traperice (111 kn), kožne tenisice (169 kn)

Mala crna haljina

 

Gotovo da i nema prilike u kojoj mala crna haljina nije dobrodošla, a ove su jeseni u trendu modeli iznad koljena izrađeni od čipke.

Haljina (129 kn), kožna torbica (199 kn)

Udobnost, ali ne prije stila

 

 

Udobne traperice visokog struka i već desetljećima nezaobilazna bomber jakna dobitna su kombinacija za pobornice mode nekih prošlih vremena.

Bomber jakna (149 kn), pulover (99,99 kn), traperice (111 kn), kožne tenisice (169 kn)

Trendi dnevni styling

Baš kao i u ormaru svake druge studentice, i u Ljubičinu se nalazi klasična kožna jakna koju najradije kombinira s trapericama i tenisicama.

Bikerska jakna od brušene kože (499 kn),

pulover (99,99 kn), traperice (111 kn),

šal (64,99 kn), kožne tenisice (169 kn)

Klasičarka s pomakom 

Marinin hektičan poslovni život zahtijeva multifunkcionalnu garderobu pa zato najradije bira udobne komade koji se uz pomoć jednostavnih detalja, kao što je otkačena marama, iz dnevnih transformiraju u večernje.

Traper kombinezon  (149 kn),

kožna torba od velura (299 kn),

šal (64,99 kn)

Mačka sa stavom 

Odvažna buduća matematičarka ističe se osebujnim pin-up stilom u koji se savršeno uklapa animalni print, pogotovo ako on krasi haljinu, njezin omiljeni odjevni komad.

Haljina A kroja (129 kn),

kožna torbica (199 kn),

kožne cipele (199 kn)

ELIPSO

Izdvajamo