Premda dosada nije bilo baš ovakvih dizajnerskih suradnji, kolekcija odjeće i obuće bivšeg supermodela Heidi Klum za poznati njemački trgovački lanac Lidl, prema prvim reakcijama svjetskih modnih magazina, izgleda vrlo obećavajuće.
Već smo navikli na to da poznati dizajneri poput Donatelle Versace ili Karla Lagerfelda objavljuju kolekcije za H&M, dok su Dolce&Gabbana dizajnirali hladnjak i toster za Smeg, stoga suradnja supermodela za supermarket i nije toliko iznenađujuća.
- Lidl se dosad nije povezivao s modom. To želimo promijeniti uz pomoć Heidi Klum kao uspješnom dizajnericom - rekao je predsjednik Uprave Lidla Hrvatska Boris Lozić.
Iako većina ljudi u Lidl još odlazi po špeceraj, trgovački lanac ovom je suradnjom najavio zaokret prema novim izazovima na tržištu.
C...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....