Teško mogu zaboraviti katatoničan izraz lica jedne moje rodice kad sam joj rekla da ću dobroj prijateljici, kojoj se baš bližilo vjenčanje, u kuverti na svadbi darovati 200 eura.
“200 eura...?”, zabezeknuto je kriknula, razrogačivši oči poput uplašene srne koju su upravo obasjali farovi automobila.
“To je puno, previše novca. Mislim da pretjeruješ...”, iskreno je priznala pa si nastavila u bradu mrmljati o previsokim ciframa.
Malo me pokolebala, ali kako je to bilo jedino vjenčanje na koje sam išla te godine, ostala sam pri cifri koju sam si zadala, uz kritike dijela moje obitelji.
Danas ispada da je njihovo neodobravanje sasvim u skladu s generacijskim jazom između baby boomera i milenijske generacije.
Ovi mlađi, prema istraživanju American Expressa o potrošačkim navi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....