ZAGREB/BEOGRAD - Tedeschijevo preuzimanje Droge Kolinske izazvalo je burne reakcije u Srbiji, a naslovi u dnevnicima navode da su Hrvati preuzeli srpske brendove Smoki, Grand kafu i vodu Karađorđe, čiji su proizvođači Soko Štark, Grand Prom i Palanački kiseljak.
“Hrvati kupili Soko Štark i Grand”, “Hrvatski i bananica i Smoki”, “Hrvati preuzeli Karađorđa”... neki su od bombastičnih naslova u srbijanskim medijima, kojima ukazuju da je još jedna hrvatska tvrtka postala vlasnik jakih srbijanskih kompanija i brendova.
Polovica prihoda u Srbiji
Slobodan Vučićević, aktualni predsjednik Uprave Droge Kolinske i njezin dojučerašnji manjinski dioničar, srbijanskim je medijima poručio da su ovi brendovi otišli u dobre ruke, a stvaranjem regionalnog prehrambenog diva Vučićević očekuje da će ti jaki srpski brendovi sada konačno jače ući u hrvatske trgovine.
Vučićević je za B92 izjavio da je ovo preuzimanje razvojna šansa za srpske brendove koji se proizvode u Srbiji, prije svega Soko Štark.
- Mislim da će sada lakše doći na police hrvatskih trgovina, a to je upravo ono o čemu smo govorili u posljednje vrijeme. Očekujem bolju zastupljenost srpskih proizvoda u regiji - rekao je Vučićević. Droga Kolinska više od polovice prihoda ostvaruje u Srbiji, gdje radi i više od polovice zaposlenih.
Dividenda u srpski turizam
Kako neslužbeno doznajemo, Vučićević će u Droga Kolinskoj ostati do studenoga, odnosno do završteka procesa spajanja, a 12 milijuna eura koje je dobio kao manjinski dioničar Droge Kolinske namjerava ulagati u srpski turizam.