AVION ZVAN ČEŽNJA

Drama u Turskoj: Hrvatski turisti ostali zarobljeni na aerodromu

Pedesetak naših turista otišlo je sedam dana uživati u Antalyju. Kada su na povratku došli na aerodrom, njihovog aviona nije bilo. Nije bio ni planiran...
Split, Resnik, 090510. Hrvatska kontrola zracne plovidbe odlucila je od 14 sati zatvoriti zracni promet nad Zadrom i Splitom zbog novog vulkanskog oblaka koji se nadvija nad Europom.Na fotografiji: splitski aerodrom zatvoren je za zracni promet u svim smjerovima, putnici su zateceni nastalom situacijom.Foto: Duje Klaric / CROPIX
 Duje Klarić / CROPIX

ZAGREB - Pedesetak hrvatskih državljana “zapelo” je u srijedu navečer u turskoj Antalyi jer turistička agencija Atlas Airtours po njih nije poslala dogovoreni zrakoplov koji bi ih prevezao u Zagreb.

Hrvati, među kojima je i poznati zagrebački pravnik i direktor marketinške agencije Render Space Ozren Kanceljak, dobar dio večeri proveli su u neizvjesnosti na sjedalima tamošnje zračne luke, iščekujući zrakoplov koji nije došao.

Nevjerojatan propust

Uplatili su, naime, sedmodnevni aranžman koji je, uz smještaj, uključivao povratak u Zagreb zrakoplovom, čiji je polazak bio predviđen za 19.50 sati prema lokalnom vremenu (18.50 u Hrvatskoj). No, kada su došli na terminal, uslijedio je šok. Njihova zrakoplova, naime, nije bilo, kao ni informacija o letu za Zagreb. Kanceljak je, kako bi provjerio situaciju, kontaktirao zagrebačku zračnu luku, iz koje su mu rekli kako nikakav dolazak iz Antalye nije planiran.

Korisnici aranžmana agencije Atlas tada su shvatili da je agencija naprosto propustila zrakoplov poslati po njih.

- Čekali smo na aerodromu satima, nakon čega su nas partneri agencije poslali u hotel nedaleko zračne luke - rekao nam je u kratkom telefonskom razgovoru Kanceljak. Kući su se trebali vratiti tek noćas, oko dva sata iza ponoći, najprije zrakoplovom do Ljubljane pa autobusom do Zagreba.

Proceduralne teškoće

- Takve situacije se događaju, naročito jer nije riječ o redovnom nego o charter letu. Došlo je do proceduralnih teškoća. Ljudi se vraćaju, nema nikakvih problema osim jednodnevne odgode polaska. Svi putnici smješteni su u hotel s pet zvjezdica, pokriveni su im svi troškovi hrane i pića - rekao nam je Kristijan Gržetić, izvršni direktor korporativnih komunikacija Adriatica.net Grupe u čijem je sastavu i agencija Atlas Airtours.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. svibanj 2024 01:59