3A COMPOSITES CORE MATERIALS

3A Composites Core Materials

Dvije hrvatske agencije potpuno su transformirale globalnu kompaniju 3A
Dvije hrvatske agencije potpuno su transformirale globalnu kompaniju 3A

Dvije uspješne hrvatske agencije zavile su globalno prisutnu švicarsku firmu u novo ruho. 3A Composites Core Material pioniri su kompozitne industrije. Firma posluje na pet kontinenata te se može pohvaliti s najvećim portfeljem kompozitnih materijala napravljenih od PET pjene i balsa drveta.

Anja Bauer Minkara, osnivačica agencije Fabular iz Zagreba

S preko 75 godina iskustva i 1500 zaposlenih, 3A se od početka posvetio razvoju snažnih no lakih materijala kao temelja za proizvodnju otpornih, održivih i energetski učinkovitih proizvoda. Međutim, njihov stari identitet nije jasno ilustrirao vrijednosti kojima se vode sve te godine. Naše domaće agencije, Fabular i Q Software, zaslužne su za rješavanje upravo tog problema te otvaranju novih vrata za 3A.

Problem

Neusklađenost između vizualnog identiteta firme i vrijednosti održivog razvoja kojom se vodi.

Cilj

Projicirati imidž klijenta kao napredne tvrtke posvećene održivom razvoju.

Metoda

Kreirati i ispričati novu priču zajedno s obnovljenim verbalnim i vizualnim identitetom. Priča se fokusira na strasti i ustrajnosti u kreiranju novih proizvoda koji su snažniji, laganiji i zeleniji do srži, čime se doslovno i preneseno opisuje od čega su sastavljeni - materijala koje proizvodi C3.

Rezultat

Švicarska firma započela je svoje novo poglavlje pod novim sloganom "Budućnost je zelenija", a ključna je poruka njihove nove priča postala "Jača, lakša i zelenija budućnost". Ta je poruka dostavljena na sva njihova tržišta na način koji približava ulogu firme u svakodnevnom životu klijenata i građana. Posebna je pažnja dana željeznicama, brodogradnji, avioindustriji, autoindustriji, građevini, interijerima, industriji i obnovljivoj energiji, te ključnim granama - proizvodima, inženjeringu, održivom razvoju i društvenoj odgovornosti.

Posvećenost održivosti i budućnosti odražava se i u novom vizualnom identitetu. Dizajneri su kreirali novi izgled brenda u tonovima koji asociraju na futurizam i održivi razvoj. 3A danas se vodi trima planovima - društvenim, okolišnim i industrijskim. Sa starim ciljevima i novim izgledom, danas ulažu u lokalne zajednice, razvijaju nove tehnologije za održiviju proizvodnju te provode istraživanja o stanju u našem okolišu. Osim izdržljivosti, održivosti i lakoći svojih materijala, 3A je ponosna firma jer ne čini kompromise u kvaliteti, što je sada i jasno u njihovom upotpunjenom identitetu.

Iz Fabulara napominju kako je ova uspješna suradnja rezultat već tada postojanog partnerstva između švicarske firme i Q Softwarea, koji je također prošao kroz rebrending s Fabularom. O suradnji na projektu, osnivačica agencije Anja Bauer Minkara imala je samo lijepe riječi.

"S 3A CCM-om surađujemo već više od godinu dana, zajedno s Q Softwareom. Mi radimo brending, priču o brendu, komunikaciju, vizualni identitet, a Q dizajn i development web stranice i SEO. Ova suradnja, samo je još jedan dokaz da Hrvatska ima stručnjake svjetskih razmjera."

Želite li doznati više o rebrendingu pogledajte specijal Jutarnjeg lista: Ultimativni vodič kroz rebrendiranje malih i srednjih poduzetnika s hyperlinkom https://native.jutarnji.hr/rebrending/

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 04:51