RBA mBIZ mobilno bankarstvo za brzo i jednostavno poslovanje

 RBA

Raiffeisen banka nudi poduzetnicima ured u džepu – RBA mBIZ mobilno bankarstvo – kako bi uštedjeli vrijeme, novac i ubrzali svoje poslovanje. RBA mBIZ možete koristiti bez naknade ukoliko ugovorite jedan od FlexiBIZ poduzetnički paketa!

Aplikacija RBA mBIZ mobilno bankarstvo dostupna je za Android i iOS platforme, a korisnicima omogućava pristup mobilnom bankarstvu te uključuje i mToken - sigurno rješenje za autentifikaciju . Također, aplikacija pruža praktične i korisne funkcionalnosti u svrhu pojednostavljenja i ubrzanja poslovanja u digitalnom dobu.

Prijava u aplikaciju i autorizacija platnih transakcija moguća je otiskom prsta ili skeniranjem lica, što znatno smanjuje vrijeme pristupa informacijama te pregledu poslovanja. Putem aplikacije moguć je pregled stanja i cjelokupnog prometa kunskih i deviznih transakcijskih računa, autorizacija kunskih platnih naloga pojedinačno ili grupno, zadavanje kunskih platnih naloga standardnim ili putem opcije FotoNalog te opcije Parcijalnog skena, odnosno pojedinačnog skeniranja podataka s faktura.

Mobilnim bankarstvom Raiffeisen banke moguće je također pregledati sva kunska plaćanja te je omogućen pregled, unos i ažuriranje kunskih predložaka, dok postoji i mogućnost autorizirane komunikacije s Bankom u svakom trenutku. Dodatno, putem mTokena poslovnim korisnicima omogućena je prijava u RBA iDIREKT internetsko bankarstvo te korištenje svih funkcionalnosti iDIREKT-a, a u sklopu aplikacije nalazi se i unaprjeđeni pregled lokacija RBA poslovnica i bankomata s mogućnošću navigacije do željene lokacije te direktno povezivanje s RBA INFO telefonom.

Usluga RBA mBIZ može se ugovoriti u bilo kojoj RBA poslovnici u cijeloj Hrvatskoj, na način da će odmah po ugovaranju usluge prvi dio koda za aktivaciju biti dostavljen na e-mail adresu korisnika, a drugi dio putem SMS poruke. Nakon unosa kodova i uspješne aktivacije usluge, pristup transakcijskom multivalutnom računu moguć je sljedeći dan.

U slučaju promjene mobilnog telefona, vraćanja na tvorničke postavke ili brisanja aplikacije, potrebno je prethodno provesti postupak reaktivacije mTokena, što korisnici mogu učiniti samostalno putem RBA iDIREKT internetskog bankarstva za poslovne korisnike ili dolaskom u bilo koju poslovnicu Raiffeisen banke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2025 06:29