U Ministarstvu zaštite okoliša i prirode planiraju nakon 31. prosinca 2014., po isteku roka za korištenje aktualnih poticaja, analizirati učinke. Uvjere li se da na njima zbilja zarađuju, što je sad slučaj, ukinut će nepravedno ograničenje vezano uz pogon i ostaviti samo ono na emisiju CO2… I pritom zaraditi još više.
Tako, sviđa vam se, primjerice, Ford Fiesta u štedljivoj i ekološki prihvatljivoj izvedbi 1.6 TDCi s emisijom CO2 od 85 g/km? Ili neki drugi model, koji se ne pokreće na struju ili hibridni pogon, ali svejedno ima smiješno nisku emisiju CO2? Imamo dobre, čak i pomalo nestvarne vijesti. Sva je prilika, naime, da ćete već sljedeće godine, kako saznajemo u Ministarstvu zaštite okoliša i prirode, pri kupnji moći računati na državnu financijsku injekciju. Doduše, ne masnu i slasnu kao u slučaju hibrida i elektroauta, koje država ovisno o korištenoj tehnologiji sponzorira sa 30 do 70 tisuća kuna, ali sasvim stvarnu i opipljivu. Takav rasplet, rečeno nam je u Ministarstvu, moguć je zahvaljujući izvrsnom iskustvu s aktualnim poticajima, na račun kojih bi sredinom 2015. trebale zaživjeti i olakšica na ostale ekološke izvedbe. Pa iako od baterija imale tek akumulator…
Sve o ovoj temi pročitajte u novom broju Auto kluba!
Plus: u novom broju poklon, svakom kupcu darujemo jedan od deset filmova iz ultiimativne akcijske kolekcije
BROJ 719
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....