Prije dva desetljeća na naslovnici NME-a osvanuo je 19-godišnji DJ Tim Simenon. Pod pseudonimom Bomb The Bass tada je objavio epohalan singl „Beat Dis“ i najavio eksploziju acid-housea u Britaniji.
Početkom 90-ih prestrojio se u trip-hop, snimio briljantan album „Clear“, surađivao s Bjork i na vrhuncu karijere producirao Depeche Mode bestseler „Ultra“.
No, iscrpljujuća suradnja s DM gurnula ga je do ruba živčanog sloma. Zbog toga se povukao s londonske scene i preselio u Amsterdam, gdje je objavio par ploča vrlo eksperimentalne elektronike.
Kad su fanovi već posumnjali da je odustao od ambicioznijih projekata, Simenon se vratio u velikom stilu s četvrtim albumom Bomb The Bass. Na njemu je razotkrio duboku fascinaciju „kraftwerkijanskim“ zvukom analognih Moog sintesajzera i okupio jaku ekipu vokalista.
Sasvim neočekivano ugostio je Jona Spencera i Marka Lanegana, a najveću ulogu dao je novom stalnom suradniku Paulu Conboyu koji je zablistao u pjesmama „Smog“, „Old John“ i „So Special“.
(K7 / Menart) ocjena: 4
Ilko Čulić
Početkom 90-ih prestrojio se u trip-hop, snimio briljantan album „Clear“, surađivao s Bjork i na vrhuncu karijere producirao Depeche Mode bestseler „Ultra“.
No, iscrpljujuća suradnja s DM gurnula ga je do ruba živčanog sloma. Zbog toga se povukao s londonske scene i preselio u Amsterdam, gdje je objavio par ploča vrlo eksperimentalne elektronike.
Kad su fanovi već posumnjali da je odustao od ambicioznijih projekata, Simenon se vratio u velikom stilu s četvrtim albumom Bomb The Bass. Na njemu je razotkrio duboku fascinaciju „kraftwerkijanskim“ zvukom analognih Moog sintesajzera i okupio jaku ekipu vokalista.
Sasvim neočekivano ugostio je Jona Spencera i Marka Lanegana, a najveću ulogu dao je novom stalnom suradniku Paulu Conboyu koji je zablistao u pjesmama „Smog“, „Old John“ i „So Special“.
(K7 / Menart) ocjena: 4
Ilko Čulić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....