Microsoftova ponuda za preuzimanje Yahoo-a natjerala je Jerryja Yanga, Chief Yahooa, na pronalaženje novih i kreativnih oblika suradnje s drugim tvrtkama kako bi spriječio da dođe do toga. Nakon što je Steve Ballmer, Microsoftov izvršni direktor poznat po suptilnom pristupu u ovakvim razgovorima koji liči na slona u staklani, u subotu dao ultimatum Yahoou da imaju tri tjedna za prihvaćanje ponude ili će ona biti smanjena, došlo je do objave suradnje donedavnih najvećih neprijatelja na webu.
Google će tijekom probnog perioda stavljati svoje oglase uz 3% rezultata pretrage na Yahoou. Analitičari nisu potpuno sigurni treba li ovaj potez služiti samo za frustriranje Microsofta ili je riječ o pokušaju dizanja cijene.
Microsoft je odmah reagirao priopćenjem u kojem se naglašava da bi ovakvom suradnjom 90% internet oglašavanja bilo na neki način u rukama Googlea, što bi značajno smanjilo šanse drugih oglašivača na internetu i stvorilo svojevrsni monopol. Ironija sudbine je u tome što upravo Microsoft godišnje plaća milijarde dolara kazni zbog monopolističkog ponašanja.
Tržište, kao najbolji pokazatelj raspoloženja, reagiralo je vrlo pozitivno na ovakvu ideju i dignulo cijene dionica Yahooa za 7%.
NT
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....