ZAGREB – Cijene oglašavanja na Hrvatskoj televiziji, ali i drugim nacionalnim televizijama, iduće godine će porasti, piše
Poslovni.hr.
Ravnatelj HTV-a Blago Markota najavio je to na nedavnoj sjednici Programskog vijeća HRT-a, a izvori bliski RTL-u kažu da će i ta televizija povećati cijene marketinga. Njihov potez slijedit će vjerojatni i Nova TV.
Obzirom da su gotovo sve tvrtke srezale budžete za oglašavanje, postavlja se pitanje kako će to utjecati na cjelokupno medijsko tržište.
HRT planira da će u 2009. godini zaraditi 480 milijuna kuna, što je čak 8,1 posto više od ovogodišnjeg plana, od čega bi HTV trebao zaraditi 425 milijuna (7,6 posto više nego ove godine), a Hrvatski radio 50 milijuna kuna.
“U borbi s konkurencijom strahovito smo snizili cijene marketinga. Odlučili smo da ćemo okrenuti taj trend, no postavlja se pitanje treba li to učiniti u godini recesije ili tek 2010. godine. Naša je odluka da baš iduće godine treba napraviti taj zaokret”, rekao je Markota.
“Procjenjujemo da će u prvom polugodištu doći do smanjenja marketinga, ali će se nakon toga svi i te kako potruditi da im prihodi ne padnu. Štoviše, u natjecanju s konkurencijom morat će i probiti ono što su mislili utrošiti u marketing”, objasnio je Markota na sjednici Programskog vijeća.
Ravnatelj HTV-a Blago Markota najavio je to na nedavnoj sjednici Programskog vijeća HRT-a, a izvori bliski RTL-u kažu da će i ta televizija povećati cijene marketinga. Njihov potez slijedit će vjerojatni i Nova TV.
Obzirom da su gotovo sve tvrtke srezale budžete za oglašavanje, postavlja se pitanje kako će to utjecati na cjelokupno medijsko tržište.
HRT planira da će u 2009. godini zaraditi 480 milijuna kuna, što je čak 8,1 posto više od ovogodišnjeg plana, od čega bi HTV trebao zaraditi 425 milijuna (7,6 posto više nego ove godine), a Hrvatski radio 50 milijuna kuna.
“U borbi s konkurencijom strahovito smo snizili cijene marketinga. Odlučili smo da ćemo okrenuti taj trend, no postavlja se pitanje treba li to učiniti u godini recesije ili tek 2010. godine. Naša je odluka da baš iduće godine treba napraviti taj zaokret”, rekao je Markota.
“Procjenjujemo da će u prvom polugodištu doći do smanjenja marketinga, ali će se nakon toga svi i te kako potruditi da im prihodi ne padnu. Štoviše, u natjecanju s konkurencijom morat će i probiti ono što su mislili utrošiti u marketing”, objasnio je Markota na sjednici Programskog vijeća.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....