Mazda uzvraća udarac Mitsubishiju i Nissanu u segmentu pick-upova. Odgovor na novi Mitsubishi L200 i Nissan Navarru je Mazda BT-50, potpuno nov kamionet, nasljednik starog modela B 2500. Mazda je, predstavljajući novi BT-50 u okolici Atene, novinarima pokazala kako se zoom-zoom pick-up ponaša u vožnji asfaltom, ali i na poligonu u off-roadu gdje je do izražaja došao odličan pogon na sva četiri kotača. Prema onome što smo vidjeli u Grčkoj, Mazda je napravila potpuno novog "radnika" koji samo bočnom siluetom donekle podsjeća na prethodnika. Prednji dio je napravljen u obiteljskom trendu, s većim svjetlima, rešetkastom maskom prilagođenom gami, masivnijim odbojnicima...
Motor: dizel, 16 ventila;
Cilindri: 4;
Obujam: 2499 ccm;
Snaga: 143 KS;
Moment: 330 Nm;
Potrošnja: 7,8/8,9/10,9 l/100 km
Ubrzanje: 12,5 s
Max. brzina: 158 (170) km/h
Mjenjač: ručni, 5 brzina;
Cijena: 24.763 eura (180.774 kuna)
143 KS
Unutrašnjost pick-upa je potpuno nova, podsjeća pomalo na kokpit iz Mazde5, a bočni oslonci na sjedalima odlično drže tijelo na zahtjevnim terenima.
Najveća novost je dizelski agregat koji je zadržao obujam od 2,5 litara, ali je dobio novi sustav ubrizgavanja (common-rail), turbopunjač promjenjive geometrije, te više snage i okretnog momenta. Prije je taj agregat razvijao 109 KS, a sada ima 143 KS. Istodobno, okretni moment je podignut sa 266 na 330 Nm.
Mazda BT-50 dolazi u tri karoserijske inačice. Prva je sa single kabinom (dva sjedala) i pogonom samo na stražnje kotače, dok su druge dvije s kabinom 2+2 gdje se stražnja vrata otvaraju prema unazad (kao kod sportskog modela RX-8) i klasičnom kabinom s četverim vratima i stražnjom klupom za tri osobe. Kod ove dvije inačice pogon 4x4 se uključuje preko ručice. Stražnji diferencijal je s ograničenim proklizavanjem, a snaga se prenosi preko ručnog mjenjača s pet stupnjeva prijenosa.
Novi Mazdin kamionet ima najveću nosivost u klasi od 1200 kg (ovisno o paketu opreme), najduži sanduk, te vuču prikolice s kočnicom od tri tone. Prodaja Mazde BT-50 počinje početkom iduće godine, a cijena još nije poznata.
Iz Atene Zdravko Juričko
Motor: dizel, 16 ventila;
Cilindri: 4;
Obujam: 2499 ccm;
Snaga: 143 KS;
Moment: 330 Nm;
Potrošnja: 7,8/8,9/10,9 l/100 km
Ubrzanje: 12,5 s
Max. brzina: 158 (170) km/h
Mjenjač: ručni, 5 brzina;
Cijena: 24.763 eura (180.774 kuna)
143 KS
|
Tehničke karakteristike
|
Najveća novost je dizelski agregat koji je zadržao obujam od 2,5 litara, ali je dobio novi sustav ubrizgavanja (common-rail), turbopunjač promjenjive geometrije, te više snage i okretnog momenta. Prije je taj agregat razvijao 109 KS, a sada ima 143 KS. Istodobno, okretni moment je podignut sa 266 na 330 Nm.
Mazda BT-50 dolazi u tri karoserijske inačice. Prva je sa single kabinom (dva sjedala) i pogonom samo na stražnje kotače, dok su druge dvije s kabinom 2+2 gdje se stražnja vrata otvaraju prema unazad (kao kod sportskog modela RX-8) i klasičnom kabinom s četverim vratima i stražnjom klupom za tri osobe. Kod ove dvije inačice pogon 4x4 se uključuje preko ručice. Stražnji diferencijal je s ograničenim proklizavanjem, a snaga se prenosi preko ručnog mjenjača s pet stupnjeva prijenosa.
Novi Mazdin kamionet ima najveću nosivost u klasi od 1200 kg (ovisno o paketu opreme), najduži sanduk, te vuču prikolice s kočnicom od tri tone. Prodaja Mazde BT-50 počinje početkom iduće godine, a cijena još nije poznata.
Krutost šasijeŠasija je potpuno nova pri čemu je poboljšana krutost koja najviše dolazi do izražaja u off-roadu. Uz to na BT-50 su produžene torzijske i lisnate opruge koje su najduže u klasi tako da omogućavaju savladavanje većih pregiba. |
DimenzijeZa razliku od konkurenata koji su se otišli na 525 centimetara, BT-50 je u odnosu na B 2500 produžen samo sedam centimetara i dug je 507,5 cm. Novi model je i širi osam centimetara od staroga, dok je međuosovinski razmak od tri metra ostao isti čime je BT-50 zadržao okretnost prethodnika. |
Iz Atene Zdravko Juričko
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....