Objavljeni podaci nisu AGB Nielsena

Obraćam vam se u zastupanju trgovačkog društva AGB NIELSEN ISTRAŽIVANJE MEDIJA d.o.o. iz Zagreba, Budmanijeva 1, u vezi s navođenjem AGB Nielsena kao izvora podataka objavljenih u izdanju Jutarnjeg lista od subote 9. veljače 2008. u članku pod nazivom "Rat televizija". U navedenom članku je među ostalim navedeno: "Godišnji rast ulaganja u TV reklamu nikad nije manji od pet posto. Lani je tako, primjerice, iako televizije govore o "kolaču" od približno 750 milijuna kuna, on prema procjeni agencije AGB Nielsen Media Research iznosio 3,6 milijardi kuna. Naravno da pri tome iznosu treba oduzeti razlike koje su otišle na razne kompenzacije, sponzorstva i provizije... "Analiza gledanosti i oglašavanja koju televizijama izrađuje tvrtka AGB Nielsen Media Research otkriva da je lani ukupno tržište oglašavanja na televiziji iznosilo 3,6 milijardi kuna.



Ovo nisu podaci AGB NIELSENA, niti ih je AGB NIELSEN ikad dao vašoj izdavačkoj kući.



Objavljeni podaci o veličini tržišta TV oglašavanja ne predstavljaju stvarnu sliku, jer je riječ o bruto vrijednostima prema važećim cjenicima TV kuća, dok je neto vrijednost ukupnog tržišta višestruko manja. AGB NIELSEN se ograđuje od podataka iznesenih u  članku.



Magdalena Malinova,



direktor AGB NIELSEN

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2025 04:43