“Odmotajte Severinu”, naziv je najraskošnijeg, najnakladnijeg i najluksuznijeg hrvatskog kalendara za 2009. Poznati stilist Viktor Drago odjenuo je estradnu zvijezdu u raznobojne trake, uključio rasvjetu i fen, a fotograf Mladen Šarić imao je pred objektivom čuvenu pjevačicu. Dvanaest prekrasnih slika otisnuto je u 59.000 primjeraka i to u dva formata. Manji, ali jednako luksuzan, dobit će uz sljedeći broj Auto kluba njegovi čitatelji, a u nakladi od 4000 primjeraka tiskan je i mega kalendar. Za šminku su bila odgovorni Simona Antonović i Saša Joković, a Slađana Divjak bila je asistentica snimanja.
Viktor Drago odlučio je na ovogodišnjem kalendaru prekinuti sa pretjeranim isticanjem erotike.
– Ovo je kalendar za sve. Riječ je o pravom obiteljskom kalendaru kojeg će na zid moći i htjeti objesiti i djeca. Zagrebački stilist kupio je satenske i plastične vrpce u cvjećarnici, raznobojne satove nabavio je po urarskim trgovinama, a cipele u jednako žarkim bojama po mjeri je skrojio Ivan Ledenko. Kostimografija je jednostavna i teško je odrediti kojem pravcu pripada. Autori su Severinu tako željeli učiniti svevremenom. Usprkos tome, igra boja i razmatanih vrpci sugeriraju večernje haljine, suknje, hlače…
- Želja nam je bila napraviti pravi pin-up kalendar u kojem ima ne samo šarma, stila i žarkih boja, već i komike, govori Drago. Pod svjetlima reflektora Viktor Drago i Mladen Šarić omotali su Severinu u svilene trake, a potom su je odlučili razgolititi. Oni koji su bili uživo na snimanju svjedočili su hrabrosti Severine koja je svo vrijeme bila omatana svilenim trakama koje su vijorile. Svo vrijeme ispod traka imala je jedino gaćice.
Seksipilna pjevačica i glumica na fotografijama je prikazana u pozama pin-up djevojke, poput slavnih filmskih diva Jane Mansfield i Marilyn Monroe. Sasvim drukčije od naših kalendara s kojima smo vas častili proteklih pet godina, kada su junakinje bile anonimne čitateljice, profesionalne manekenke, misice...
U službi navedenog bili su i Volkswagenovi modeli. Na velikom broju fotografija obojani su jednako kao i Severinie vrpce, a kad to nije bilo tako, stilisti su pažnju izazivali interijerima u istoj boji. Dijana Đerđ, voditeljica odnosa s javnošću Volkswagena imala je težak posao, jer na 12 fotografija nije moglo stati svih 17 modela koliko ih ova tvrtka u ovom trenutku prodaje. Glavne limene zvijezda su nadolazeći novi Golf VI i Scirocco.
Ovaj veliki projekt dio je višegodišnje tradicije najčitanijeg muškog magazina koji svake godine pred novogodišnje blagdane daruje svim čitateljima kalendar po uzoru na legendarni Pirellijev. Kalendar je sniman u zagrebačkom studiju EPH-a, a tucet odabranih fotografija najbolje je od najboljeg. Toplina foto studija opustila je Severinu, ali i brojnu snimateljsku ekipu koja je do sada imala privilegiju čuvati za sebe najbolje detalje. Jedan od najatraktivnijih poklona ove sezone u tiskovinama stiže na kioske, besplatno uz Auto klub, 12. prosinca.
Auto klub
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....