SPLIT - Ako je vjerovati službenim imovinskim karticama dužnosnika objavljenim na internet adresi
www.sukobinteresa.hr, u Hrvatskoj je ipak moguće biti župan i voziti automobil iz 1984., za koji bi trebala jaka veza za prolazak ekotesta na tehničkom pregledu, ali isto tako i kao "prihod od imovinskih prava" prijaviti 3500 kuna od iznajmljivanja soba i apartmana, a nemati u vlasništvu nikakvu nekretninu.
To proizlazi iz podataka o imovini župana i gradonačelnika 10 najvećih gradova u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Župan Ante Sanader, uz plaću od 16.000 kuna nije prijavio nikakve nekretnine ni u svom, ni u supruginu vlasništvu.
Uz 22 godine staru Simcu Talbot, ima i Golf iz 1996., dok mu supruga vozi najstarije vozilo u obitelji, VW Jettu iz 1982., što se uklapa u vozni park županovog prezimenjaka na čelu Vlade i HDZ-a, koji je prijavio Renault 8 iz 1969. U prijavi je još naveo članstva u trima nadzornim odborima - Ekoprojektu, Odašiljačima i vezama, te kaštelanskim dječjim vrtićima.
- plaća 16.000 kuna
- nema nekretnine
- dva automobila
- član tri nadzorna odbora
Ako je Sanader doista oskudnog imovinskog stanja, dosta bolje stoji gradonačelnik Splita Zvonimir Puljić, čak bi se moglo reći da je najimućniji u uzorku koji smo pregledali. On ima neuseljivi stan od 60 kvadrata u Splitu, po jedan poslovni prostor u Splitu i Zagrebu, garsonijeru u Zagrebu, te poljoprivredno zemljište na Braču.
Ostatak nekretnina u vlasništvu je gospođe Puljić - po jedno poljoprivredno i građevinsko zemljište, stan, garsonijera i pravo na nadogradnju u Splitu. Ni vozni park obitelji Puljić nije posebno impresivan - Corsa iz 2000. i Fiat Uno iz 1996.
Ipak, po svemu sudeći jedan od siromašnijih dužnosnika je gradonačelnik Kaštela Ivan Udovičić, koji je prijavio samo nasljedstvom dobiveni stan od 85 kvadrata i Audi 80 iz 1995. Automobil, navodno, nema ni sinjski gradonačelnik Nikola Tomašević, no zato ima kuću od 200 kvadrata, te po jedno građevinsko i poljoprivredno zemljište površine 15.000 četvornih metara.
U prosjek spada i Solinjanin Blaženko Boban s Daewoo Lanosom iz 2000., česticom zemlje i obiteljskom kućom od 68 kvadrata. Ivan Škaričić, gradonačelnik Omiša, ima kuću od 150 kvadrata u Omišu i manji stan u Zagrebu, a vozi Audi A3 iz 2000., dok je njegov makarski kolega Siniša Srzić bez naknade član dvaju nadzornih odbora, ima Škodu Octaviju iz 2001. i skuter Aprilia 150.
No zato je baš on onaj fenomen s početka teksta - ni on ni supruga nemaju prijavljenih nekretnina, a gospođa Srzić prijavila je 3500 kuna (nejasno je mjesečno ili godišnje) od iznajmljivanja apartmana.
Triljski gradonačelnik Jozo Sarač nešto je iznad prosjeka - ima kuću od 360 metara četvornih, stan od 38 m2 u Splitu i zemljište od 8,9 hektara, a on i supruga voze Volva iz 1991., odnosno Fiat Uno iz 1990.
U njegovu rangu je i Imoćanin Ante Đuzel - kuće u Imotskom i Zagrebu, VW Polo iz 2000., motocikl Benelli. I na koncu, Vrgorac - njihov gradonačelnik Boris Matković stanuje u svom stanu od 65 metara četvornih u Vrgorcu, a uz Citroën Saxo iz 2001. ima i najnoviji automobil među svim kolegama, Citroën C4 iz 2004.
Ivica Profaca
To proizlazi iz podataka o imovini župana i gradonačelnika 10 najvećih gradova u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Župan Ante Sanader, uz plaću od 16.000 kuna nije prijavio nikakve nekretnine ni u svom, ni u supruginu vlasništvu.
Uz 22 godine staru Simcu Talbot, ima i Golf iz 1996., dok mu supruga vozi najstarije vozilo u obitelji, VW Jettu iz 1982., što se uklapa u vozni park županovog prezimenjaka na čelu Vlade i HDZ-a, koji je prijavio Renault 8 iz 1969. U prijavi je još naveo članstva u trima nadzornim odborima - Ekoprojektu, Odašiljačima i vezama, te kaštelanskim dječjim vrtićima.
- plaća 16.000 kuna
- nema nekretnine
- dva automobila
- član tri nadzorna odbora
• Gradonačelnik Zvonimir Puljić
- stan u Splitu i garsonijera u Zagrebu
- poslovni prostor u Splitu i Zagrebu
- poljoprivredno zemljište na Braču
- Corsa iz 2000. i Fiat Uno iz 1996.
|
• Župan Ante Sanader
|
Ostatak nekretnina u vlasništvu je gospođe Puljić - po jedno poljoprivredno i građevinsko zemljište, stan, garsonijera i pravo na nadogradnju u Splitu. Ni vozni park obitelji Puljić nije posebno impresivan - Corsa iz 2000. i Fiat Uno iz 1996.
Ipak, po svemu sudeći jedan od siromašnijih dužnosnika je gradonačelnik Kaštela Ivan Udovičić, koji je prijavio samo nasljedstvom dobiveni stan od 85 kvadrata i Audi 80 iz 1995. Automobil, navodno, nema ni sinjski gradonačelnik Nikola Tomašević, no zato ima kuću od 200 kvadrata, te po jedno građevinsko i poljoprivredno zemljište površine 15.000 četvornih metara.
U prosjek spada i Solinjanin Blaženko Boban s Daewoo Lanosom iz 2000., česticom zemlje i obiteljskom kućom od 68 kvadrata. Ivan Škaričić, gradonačelnik Omiša, ima kuću od 150 kvadrata u Omišu i manji stan u Zagrebu, a vozi Audi A3 iz 2000., dok je njegov makarski kolega Siniša Srzić bez naknade član dvaju nadzornih odbora, ima Škodu Octaviju iz 2001. i skuter Aprilia 150.
No zato je baš on onaj fenomen s početka teksta - ni on ni supruga nemaju prijavljenih nekretnina, a gospođa Srzić prijavila je 3500 kuna (nejasno je mjesečno ili godišnje) od iznajmljivanja apartmana.
Triljski gradonačelnik Jozo Sarač nešto je iznad prosjeka - ima kuću od 360 metara četvornih, stan od 38 m2 u Splitu i zemljište od 8,9 hektara, a on i supruga voze Volva iz 1991., odnosno Fiat Uno iz 1990.
U njegovu rangu je i Imoćanin Ante Đuzel - kuće u Imotskom i Zagrebu, VW Polo iz 2000., motocikl Benelli. I na koncu, Vrgorac - njihov gradonačelnik Boris Matković stanuje u svom stanu od 65 metara četvornih u Vrgorcu, a uz Citroën Saxo iz 2001. ima i najnoviji automobil među svim kolegama, Citroën C4 iz 2004.
Ivica Profaca
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....