Dva agresivna kompleta karoserijskih ekstenzija, umjereni L/G Aero Kit i žešći RS Aero Kit, načinit će od novog Jazza pravog malog stršljena. Oba kita sadrže restilizirane prednje i stražnje odbojnike, krovni spojler, izvučene pragove i kromirane završetke ispušnih cijevi.
Kupci mogu izabrati iz cijelog niza dodataka, poput atraktivnih lijevanih naplataka, aluminijskih papučica, dodatnih instrumenata, brže mjenjačke kutije, sportskog ovjesa, trkaćih kočnih obloga i učinkovitijeg filtera zraka.
Prodaja novog Jazza (na nekim tržištima poznatog kao Fit) počela je prije nekoliko dana u Japanu. Pod prednjim poklopcem nalazi se 1.3-litreni i-VTEC, koji razvija 98 KS. U Mugenovu percepciju malog trkača bolje će se uklopiti snažnija, RS (Road Sailing) izvedba, opremljena 1.5-litrenim i-VTEC agregatom sa 120 KS.
Novi Jazz u Europu stiže krajem iduće godine, no izvedba u Mugenovoj režiji nažalost ostaje samo privilegija Japanaca...
Davor Tomić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....