S kompaktnim urbanim SUV-om SX4, koji je na pola puta između gradskog automobila i terenca, Suzuki je napravio pravi tržišni bum. Japanski stručnjaci su simpatičnom izgledu tog modela podarili agresivnost, a usprkos visini zbog kompaktnih dimenzija (414 cm dužine), djeluje prilično maleno i okretno, pa čak i sportski.
Testni model imao je paket opreme GS Outdoor koji karakteriziraju crni pragovi i široke lajsne, dodatna zaštita branika u boji aluminija, krovni nosači te 16-colni alunaplatci. Kada vidite tako "zamaskiran" SX4, znači da ima pogon 4x4 tako da je istodobno koristan i stabilan na skliskoj podlozi kao i na makadamu.
Izgled unutrašnjosti samo za nijansu zaostaje za vanjskim dizajnom. Kokpit je osvježen s nekoliko kromiranih detalja na središnjem grebenu, otvorima ventilacije i upravljaču. SX4 odlikuje se odličnom ergonomijom jer su sve komande logično postavljene i na dohvat ruke.
SX4 ugodno je iznenađenje u svakom smislu, a osobito kad se pod prednjim poklopcem krije turbodizelaš snage 120 KS. Riječ je o 1.9-litrenom DDiS dizelskom agregatu koji uz 120 KS raspolaže s okretnim momentom od 280 Nm. S tim agregatom SX4 postiže maksimalnu brzinu od 180 km/h, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 11,2 sekunde. Dizelaš je prilično uglađen i tih, a tek pri višim okretajima postaje bučan. Zahvaljujući elastičnosti agregata, nije potrebno previše se "poigravati" ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
Na makadamu dolaze do izražaja sve prednosti pogona na četiri kotača, s tim da je SX4 u biti automobil s prednjom vučom. Tek pritiskom prekidača na oznaku 4WD uključuje se pogon 4x4, tako da se kod proklizavanja prednjih kotača dio okretnog momenta prenosi na stražnji par. Osim toga, ima i opciju 4WD lock koja zatvara središnji diferencijal pa se do 42 posto okretnog momenta konstantno prebacuje na stražnju osovinu.
SX4 udaljen je od tla 19 centimetara, što je već u rangu ozbiljnijih terenaca. Uz nisko težište, širok trag kotača i pogon 4x4, bez problema se možete uputiti u terenske avanture koje nisu pretjerano zahtjevne. Brža vožnja po asfaltu nije nikakav problem, a u zavojima auto dobro drži cestu. Zlu ne trebalo, tu je i ESP koji se prema želji može isključiti malo dužim pritiskom na prekidač.
Suzuki SX4 s turbodizelašem, pogonom 4x4 i paketom Outdoor stoji 22.660 eura, što je zadovoljavajuća cijena s obzirom na sve navedeno.
Motor dizelski, turbo, 8V
Cilindri 4
Obujam 1910 ccm
Snaga 120 KS
Moment 280 Nm
Potrošnja 5,7/6,6/8,1 l/100 km
Ubrzanje 11,2 s
Maks. brzina 180 km/h
Prtljažnik 270 l
Mjenjač 6 brzina, ručni
Cijena 22.660 eura
Zdravko Juričko
Testni model imao je paket opreme GS Outdoor koji karakteriziraju crni pragovi i široke lajsne, dodatna zaštita branika u boji aluminija, krovni nosači te 16-colni alunaplatci. Kada vidite tako "zamaskiran" SX4, znači da ima pogon 4x4 tako da je istodobno koristan i stabilan na skliskoj podlozi kao i na makadamu.
Izgled unutrašnjosti samo za nijansu zaostaje za vanjskim dizajnom. Kokpit je osvježen s nekoliko kromiranih detalja na središnjem grebenu, otvorima ventilacije i upravljaču. SX4 odlikuje se odličnom ergonomijom jer su sve komande logično postavljene i na dohvat ruke.
![]() |
![]() |
| Turbodizelaš sa 120 KS omogućava dobra ubrzanja | Kvalitetan interijer dotjeran je novim detaljima
|
SX4 ugodno je iznenađenje u svakom smislu, a osobito kad se pod prednjim poklopcem krije turbodizelaš snage 120 KS. Riječ je o 1.9-litrenom DDiS dizelskom agregatu koji uz 120 KS raspolaže s okretnim momentom od 280 Nm. S tim agregatom SX4 postiže maksimalnu brzinu od 180 km/h, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 11,2 sekunde. Dizelaš je prilično uglađen i tih, a tek pri višim okretajima postaje bučan. Zahvaljujući elastičnosti agregata, nije potrebno previše se "poigravati" ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
Na makadamu dolaze do izražaja sve prednosti pogona na četiri kotača, s tim da je SX4 u biti automobil s prednjom vučom. Tek pritiskom prekidača na oznaku 4WD uključuje se pogon 4x4, tako da se kod proklizavanja prednjih kotača dio okretnog momenta prenosi na stražnji par. Osim toga, ima i opciju 4WD lock koja zatvara središnji diferencijal pa se do 42 posto okretnog momenta konstantno prebacuje na stražnju osovinu.
SX4 udaljen je od tla 19 centimetara, što je već u rangu ozbiljnijih terenaca. Uz nisko težište, širok trag kotača i pogon 4x4, bez problema se možete uputiti u terenske avanture koje nisu pretjerano zahtjevne. Brža vožnja po asfaltu nije nikakav problem, a u zavojima auto dobro drži cestu. Zlu ne trebalo, tu je i ESP koji se prema želji može isključiti malo dužim pritiskom na prekidač.
Suzuki SX4 s turbodizelašem, pogonom 4x4 i paketom Outdoor stoji 22.660 eura, što je zadovoljavajuća cijena s obzirom na sve navedeno.
Motor dizelski, turbo, 8V
Cilindri 4
Obujam 1910 ccm
Snaga 120 KS
Moment 280 Nm
Potrošnja 5,7/6,6/8,1 l/100 km
Ubrzanje 11,2 s
Maks. brzina 180 km/h
Prtljažnik 270 l
Mjenjač 6 brzina, ručni
Cijena 22.660 eura
|
Tehničke karakteristike
|
Zdravko Juričko


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....