ZAGREB - Tunel
Veliki Gložac na autocesti A6 Rijeka - Zagreb među četiri je najbolja u Europi, a svojim je karakteristikama poput potpunog videonadzora, dodatnih izlaza za evakuaciju i spašavanje te automatskog otkrivanja prekida prometa “pomeo” konkurenciju - slovenski tunel
Karavanka, belgijski
Waasland, austrijski
Wolfsberg i mnoge druge.
Rezultati su to ovogodišnjeg istraživanja Eurotapa, programa procjene sigurnosti prometa u tunelima, koje je provedeno u 11 europskih zemalja na 31 tunelu, a koje je predstavljeno danas u prostorijama Hrvatskog autokluba. Tunel Veliki Gložac najvišu je ocjenu zaslužio i jednosmjernim prometom te širinom prometnih trakova, čime je nastavio tradiciju dobro ocijenjenih hrvatskih tunela.
No, voditelji istraživanja iz njemačke tvrtke DMT otkrili su i neke negativnosti u tunelu Veliki Gložac, a to su nedostatak zvučnika i predug razmak između SOS telefona i vatrogasnih aparata od 300 metara.
- Od 1999. u Europi je testirano više od 300 tunela, svrstanih u osam kategorija. Trenutačno se program provodi pomoću 19 europskih autoklubova, a hrvatski tuneli jedini su izvan EU koji se testiraju - rekao je Drako Brozović, voditelj projekta Eurotap u HAK-u.
Velibor Panić
Rezultati su to ovogodišnjeg istraživanja Eurotapa, programa procjene sigurnosti prometa u tunelima, koje je provedeno u 11 europskih zemalja na 31 tunelu, a koje je predstavljeno danas u prostorijama Hrvatskog autokluba. Tunel Veliki Gložac najvišu je ocjenu zaslužio i jednosmjernim prometom te širinom prometnih trakova, čime je nastavio tradiciju dobro ocijenjenih hrvatskih tunela.
No, voditelji istraživanja iz njemačke tvrtke DMT otkrili su i neke negativnosti u tunelu Veliki Gložac, a to su nedostatak zvučnika i predug razmak između SOS telefona i vatrogasnih aparata od 300 metara.
- Od 1999. u Europi je testirano više od 300 tunela, svrstanih u osam kategorija. Trenutačno se program provodi pomoću 19 europskih autoklubova, a hrvatski tuneli jedini su izvan EU koji se testiraju - rekao je Drako Brozović, voditelj projekta Eurotap u HAK-u.
Velibor Panić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....