LONDON - Metalne pločice, slične identifikacijskim medaljonima koje oko vrata nose vojnici ili zadebljanju na ogrlicama za pse, zamijenit će ovoga ljeta na britanskim ulicama gumene narukvice koje su izražavale podržavanje određene humanitarne organizacije.
Nakon pomne rasprave s modnim dizajnerima, Samaritanci su prva humanitarna organizacija koja je odlučila lansirati pločice sa svojim logom.
Sve veći broj humanitarnih udruga koje se bore za donacije britanskih građana neke je od njih natjerala da upotrebe komercijalnu taktiku lanaca dućana da bi povećale svoj prihod.
Proteklih godina, koje su obilježene velikim događajima poput Live 8, britanskim su ulicama carevale narukvice, da bi ih se ove godine mladi i tinejdžeri zasitili, te su humanitarne udruge u potrazi za novim modim detaljem čija će im prodaja donijeti zaradu. Prošle je godine osam milijuna Britanaca - uključujući i premijera Blaira - kupilo bijelu Make Poverty History narukvicu.
Američki biciklist Lance Armstrong u svojoj je kampanji za podržavanje istraživanja raka prodao više od 50 milijuna žutih narukvica diljem svijeta. Raznobojne narukvice iskorištene su u svrhu promidžbe raznih problema - od antirasizma u nogometu preko religijske netolerancije do dijabetesa i cistične fibroze.
Analitičari kažu da je najveći problem u miješanju mode i humanitarnog cilja najteže ljude pokrenuti da učine i nešto više, a ne samo da za dvije funte kupe narukvicu ili metalnu pločicu.
iz Londona Nataša Magdalenić Bantić
Nakon pomne rasprave s modnim dizajnerima, Samaritanci su prva humanitarna organizacija koja je odlučila lansirati pločice sa svojim logom.
Sve veći broj humanitarnih udruga koje se bore za donacije britanskih građana neke je od njih natjerala da upotrebe komercijalnu taktiku lanaca dućana da bi povećale svoj prihod.
Proteklih godina, koje su obilježene velikim događajima poput Live 8, britanskim su ulicama carevale narukvice, da bi ih se ove godine mladi i tinejdžeri zasitili, te su humanitarne udruge u potrazi za novim modim detaljem čija će im prodaja donijeti zaradu. Prošle je godine osam milijuna Britanaca - uključujući i premijera Blaira - kupilo bijelu Make Poverty History narukvicu.
Američki biciklist Lance Armstrong u svojoj je kampanji za podržavanje istraživanja raka prodao više od 50 milijuna žutih narukvica diljem svijeta. Raznobojne narukvice iskorištene su u svrhu promidžbe raznih problema - od antirasizma u nogometu preko religijske netolerancije do dijabetesa i cistične fibroze.
Analitičari kažu da je najveći problem u miješanju mode i humanitarnog cilja najteže ljude pokrenuti da učine i nešto više, a ne samo da za dvije funte kupe narukvicu ili metalnu pločicu.
iz Londona Nataša Magdalenić Bantić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....