Istovremeno Allianz, kao jedini osiguravatelj u Hrvatskoj, nudi tri mogućnosti online osiguranja vozila i to: obvezno osiguranje od automobilske odgovornosti, kasko automobilsko osiguranje te paket koji uključuje oba. Izbor proizvoda podešen je potrebama klijenata, a korisnik u online formi upisuje potrebne podatke te mu se polica osiguranja dostavlja poštom. U sve tri mogućnosti online kupci mogu odabrati između četiri ponuđena paketa, što uvelike olakšava izbor.
Internet stranice koriste najsuvremeniju programsku tehnologiju i sigurnosne sustave za zaštitu korisnika i njihovih podataka te im ovakav način kupnje donosi mogućnost uštede pri kupnji ili produživanju polica osiguranja.
U grupaciji Allianz očekuje se kako će online prodaja osiguranja do kraja 2009. godine u Europi rasti stopom do 25 posto. To pokazuje kako Internet predstavlja sve važniji generator rasta u segmentu osiguranja, što potvrđuje da su korisnici u Europi prepoznali vrijednosti online prodaje polica osiguranja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....