Audi je prije dva mjesecy dana predstavio novi A6, a najavljena ponuda pogona bila je isprva prilično skromna: dvolitreni benzinac i dizelaš s po 204 KS i V6 benzinac s 367 KS. Sada se ona proširuje plug-in hibridnim verzijama koje će na tržište stići tijekom ljeta.
Osnova za dvije nove plug-in hibridne verzije je dvolitreni TFSI četverocilindrični benzinski motor s 252 KS. Elektromotor koji je smješten u u 7-stupanjskom mjenjaču s dvostrukom spojkom proizvodi maksimalno 143 KS.
Budući da je Audi srećom odlučio stati na kraj svojim čudnim brojčanim oznakama, ove verzije su nazvane jednostavno A6 e-hybrid quattro. Slabija ima snagu sustava od 300 KS i 450 Nm, dok snažnija razvija 367 KS i 500 Nm, što je identična snaga kao i kod V6 modela.
Snažniji plug-in hibrid ipak pri ubrzanju ne može pratiti V& (0-100 km/h za 4,7 sekundi), ali s 5,3 sekunde za 0 do 100 km/h i maksimalnom brzinom od 250 km/h, nije nimalo spor. Verzija s 300 KS obavlja isto ubrzanje za 6,0 sekundi i također postiže 250 km/h. Maksimalna brzina u električnom načinu rada za obje verzije iznosi 140 km/h.
Kapacitet baterije je znatno porastao u odnosu na prethodnika, konkretno za 45 posto. On iznosi 20,7 kWh neto (25,7 kWh bruto). To osigurava popriličan električni doseg. Po WLTP-u karavan A6 može prijeći 106 kilometara, dok nešto lakša i aerodinamičnija limuzina uspijeva prevaliti do 111 kilometara.
Punjenje istosmjernom strujom nije dostupno u novim A6 plug-in hibridima, ali je maksimalna snaga punjenja izmjeničnom strujom povećana na 11 kW. Potpuni proces punjenja baterije trebao bi biti završen za 2,5 sata.
Oba plug-in hibrida standardno dolaze s upravljanjem na sve kotače i pogonom na sve kotače, a tu je i trostupanjski sustav regenarativnog kočenja koja se može podesiti pomoću polugica na upravljaču. Audi obećava do 88 kW regenerativne snage čime elektromotor preuzima oko 90 posto svih operacija kočenja.
Cijene u Njemačkoj počinju od 65.800 eura za A6 plug-in hibridnu limuzinu s 300 KS, dok Avant košta najmanje 68.300 eura. Varijanta s 367 KS košta od 75.050 eura i nudi S line eksterijer, sportski ovjes spušten za 2 cm i 19-inčne kotače s crvenim kočionim čeljustima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....