TEMELJITI REDIZAJN

Bili smo u Parizu na premijeri Dacije Spring: Popularni rumunjski SUV mami novim adutima

Kupci mogu birati između elektromotora snage 45 ili 65 KS, u kombinaciji s baterijom od 26,8 kWh

Dacia Spring

 DPPI

Od kad se 2021. pojavila na tržištu, električna Dacia Spring dosegnula je brojku od 140.000 prodanih primjerka. Zavidna brojka rezultat je prije svega konkurentne cijene - i na našem tržištu riječ je o najpovoljnijem potpuno električnom modelu - ali i kompaktnih dimenzija, koji ju čine idealnim urbanim prometalom.

image
DPPI

A kako bi se uspješan nastup i nastavio, rumunjski mališan podvrgnut je temeljitom redizajnu.

Dizajneri su inspiraciju pronašli u ostalim recentnim modelima rumunjskog proizvođača, što se najbolje odražava na masci Springa obilježenom novim motivom rešetke i prednjih svjetla koji podsjećaju na one na novom Dusteru.

image
DPPI

Plastični lukovi blatobrana postali su još masivniji kako bi Spring još snažnije koketirao sa svijetom SUV vozila, a isti učinak postignut je straga s novim svjetlima i tamnom središnjom trakom. Istodobno, nestali su kromirani elementi, kao i krovni nosači, što je rezultiralo boljom aerodinamikom.

image
DPPI

Masa je, međutim, povećana za 6 kg, no Spring se još uvijek drži ispod 1000 kg.

Promjene u izgledu donijele su i neznatno veći prtljažnik (+6%), koji sad u startu ima 308, a obaranjem stražnjih sjedala raste na 1004 litre.

Transformacija unutrašnjosti još je uočljivija.

U najboljem izdanju Spring je opremljen zaslonom multimedije (10") već viđenim u Dusteru, koji uz ostale opcije nudi bežičnu vezu s pametnim telefonom, a prati ga 7" zaslon iza upravljača podesivog po visini.

image
DPPI

Središnji otvori ventilacije preuzeli su grafički motiv s dnevnih led svjetala, a kontrastni bijeli detalji standardni su za sve tri verzije opreme. Novost je linija YouClip, koja omogućuje ugradnju funkcionalnih dodataka (nosač telefona s punjačem, osvjetljenje...).

image
DPPI

Promjena nema kod pogonskog sustava i kupci mogu birati između elektromotora snage 45 ili 65 KS, u kombinaciji s baterijom od 26,8 kWh. U snažnijem izdanju Spring brzinu od 100 km/h razvije za manje od 14 sekundi, dok u slabijem istu lovi za 20.

Zahvaljujući aerodinamičkom dotjerivanju i uvođenju kontrole regenerativnog kočenja, te masi od 984 kg (u najopremljenijoj varijanti Extreme), najavljena je prosječna potrošnja od 14,6 kWh/100 km i autonomiju koja premašuje 220 km.

Redizajn prati i izdašniji sustav pomoći u vožnji, a koliko će to sve utjecati na cijenu saznat ćemo na proljeće, kada se otvaraju knjige narudžbi, dok će isporuke započeti u jesen.

image
DPPI
image
DPPI
image
DPPI
image
DPPI
image
DPPI
image
DPPI
image
DPPI
image
DPPI
image
DPPI
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. ožujak 2024 16:51