SVADLJIVI TONOVI

BMW na Twitteru zaratio s kritičarima dizajna objavom kojom su se okomili na ‘loš‘ ukus kupaca

Proziran pokušaj uvjeravanja publike da vaš novi automobil zapravo nije toliko ružan kao što se misli miriše na očaj
BMW na Twitteru
 BMW, Twitter screenshot

Nedvojbeno je, negativne reakcije na dizajn novih modela automobilističke publike, tradicionalnih kupaca BMW-a, ali ne i samo njih stigle su i do samog vrha njemačkog auto giganta. Razlog: ono što je trebalo biti izazov sada sve više postaje problem i stvara nervozu po uredima i hodnicima u Münchenu.

I dok su reakcije na model X7 i redizajniranu Seriju 7 još bile umjerene, Pandorinu kutiju rogoborenja, pljuvačine i negodovanja definitivno je otvorio BMW Serije 4 s mega bubrezima koji su oduvijek zaštitni znak marke i koji nikad nisu bili toliko golemi.

Sada su negativne reakcije na prošlog tjedna predstavljeni model iX dali dodatni razlog vodstvu BMW-a da se zapita: jesu li odabrali dobar smjer i mogu li uopće više zadržati tradicionalne dugogodišnje kupce i štovatelje marke.
Naime, potpuno električni SUV iX ponovo nazvan kontroverznim zbog dizajna ponos je i dika BMW-a te model kojim tvrtka ulazu u potpuno novu eru električnih automobila.

No potez koji su upravo povukli na društvenim mrežama također bi se mogao nazvati upitnim.
O čemu je riječ? U postu na službenom Twitter računu tvrtke, naime, iz BMW-a su svim kritičarima i kritikama odgovorili pitanjem - "Koji je vaš razlog da se ne promijenite?" Dosta hrabro...

Pritom je sporan detalj u kampanji, a to je izraz "Ok boomer". Uzrečica je to ili mem koju današnji tinejdžeri i mladi koriste za odbacivanje ili izrugivanje stavova koji su tipično povezani sa starijom generacijom, ljudima rođenima i odraslim od 1946. do 1964. godine koji se nazivaju generacijom tzv. "Baby boomera".

Ovaj je izraz kao "sprdačina" na konkretnu generaciju privukao široku pažnju prošle godine zbog jednog videozapisa na TikToku, a odnosio se na jednog starijeg muškarca i tako je nastala fraza.
Međutim, ovakva bi "hrabrost" BMW-ovog marketinškog odjela koji je iskoristio frazu za obraćanje kupcima mogla postati noćna mora jer se "OK boomer" odnosi upravo na demografski godinama najvjerniju publiku BMW-a koja ima znatno veću financijsku moć, koja doista kupuje automobile i koja za razliku od mlađih generacija ne "visi" na TikToku.

image
BMW na Twitteru

Naravno da je njihov Tweet kojim su na neki način "bocnuli" tradicionalne kupce zbog njihovih negativnih stavova o dizajnu novih modela digao puno prašine.
Iako bi se post mogao objasniti zgodnim pozivom na raspravu od strane proizvođača o izgledu i tehnologiji novih BMW modela, nitko zapravo ne voli da mu se pametuje pa su ponovo naišli na mnoštvo negativnih reakcija.

Među brojnim urnebesnim komentarima pratitelja BMW-a na Twitteru, jedan je korisnik tako napisao da bubrezi kod novog iX modela izgledaju kao vjeveričji zubi, na što su iz BMW-a odgovorili: "Da biste krenuli novim putem, ponekad morate isprobati novi izgled". Drugi je korisnik dodao: "Koji je razlog zašto se ne mijenjate? Pa nisam slijep."
Na komentar "ružan auto" iz social tima BMW-a su odgovorili da: "Kada je riječ o inovativnom dizajnu, nekima se to čini vrlo neobično i strano. Budite otvoreni za novi izgled i prigrlimo budućnost zajedno. Vidjet ćete, puna je novih prilika!"

Taj proziran pokušaj uvjeravanja publike da vaš novi automobil zapravo nije toliko ružan kao što se misli miriše na očaj i nedostatak povjerenja u novi proizvod. Umjesto da BMW koristi jezik, poput "budite otvoreni" i "vidjet ćete", bolje bi bilo da su prihvatili sud većine kakav bio, a ne da su da su zauzeli pasivno-agresivan stav prema svojim kritičarima na društvenim mrežama...

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. prosinac 2020 15:33