Proizvođači automobila konstantno usavršavaju baterije električnih automobila. Među predvodnicima elektrifikacije voznog parka je Porsche koji u specijaliziranom centru u Weissachu analizira i testira baterije svojih modela.
Svi električni automobili imaju sustav upravljanja baterijom koji ne samo da kontrolira isporuku ili potrošnju energije, već i osigurava da temperatura bude ujednačena u svim ćelijama. Međutim, kada se temperatura poveća u jednoj ćeliji, obično se širi na druge te potencijalno može uzrokovati požar.
Njemačka marka ugrađuje baterije unutar posebno konstruiranog aluminijskog kućišta koje djeluje kao zaštitna barijera, apsorbirajući sile, a nakon nedavnog testa, Porsche je objavio brzinu bočnog udara kada bateriju možete otpisati.
Na primjeru električnog modela Macan, to se događa pri brzini od samo 32 km/h.
Unatoč savršenoj otpornosti na vremenske uvjete i kontroli oštećenja baterije, Porsche ih radije baca u otpad, s uputama trgovcima da ih ne otvaraju niti popravljaju. Njemačka marka to opravdava činjenicom da su ‘dugoročne posljedice nepoznate, pa je najbolje igrati na sigurno‘.
Veliki problem za kupce koji su u tom slučaju prisiljeni platiti punu cijenu nove baterije u iznosu od gotovo 10.000 eura, piše Motor.es.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....