PORSCHE OTKRIO KARTE

Bočni sudar pri ovako maloj brzini dovoljan je da bateriju električnog auta bacite u smeće

Njemačka marka to opravdava činjenicom da su ‘dugoročne posljedice nepoznate, pa je najbolje igrati na sigurno‘

Prometna nesreća, ilustracija

 112 Comunidad de Madrid
Njemačka marka to opravdava činjenicom da su ‘dugoročne posljedice nepoznate, pa je najbolje igrati na sigurno‘

Proizvođači automobila konstantno usavršavaju baterije električnih automobila. Među predvodnicima elektrifikacije voznog parka je Porsche koji u specijaliziranom centru u Weissachu analizira i testira baterije svojih modela.

Svi električni automobili imaju sustav upravljanja baterijom koji ne samo da kontrolira isporuku ili potrošnju energije, već i osigurava da temperatura bude ujednačena u svim ćelijama. Međutim, kada se temperatura poveća u jednoj ćeliji, obično se širi na druge te potencijalno može uzrokovati požar.

Njemačka marka ugrađuje baterije unutar posebno konstruiranog aluminijskog kućišta koje djeluje kao zaštitna barijera, apsorbirajući sile, a nakon nedavnog testa, Porsche je objavio brzinu bočnog udara kada bateriju možete otpisati.

image

Porsche Macan

Porsche

Na primjeru električnog modela Macan, to se događa pri brzini od samo 32 km/h.

Unatoč savršenoj otpornosti na vremenske uvjete i kontroli oštećenja baterije, Porsche ih radije baca u otpad, s uputama trgovcima da ih ne otvaraju niti popravljaju. Njemačka marka to opravdava činjenicom da su ‘dugoročne posljedice nepoznate, pa je najbolje igrati na sigurno‘.

Veliki problem za kupce koji su u tom slučaju prisiljeni platiti punu cijenu nove baterije u iznosu od gotovo 10.000 eura, piše Motor.es.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2025 13:39