Bugatti je proizveo posljednji Bolide, zaključivši projekt koji je 2020. započeo kao futuristički koncept, a već 2021. krenuo prema realnom, iako ekstremno ograničenom modelu. Cilj je bio jednostavan samo na papiru: stvoriti automobil isključivo za stazu, ali izveden u skladu s Bugattijevim opsesivnim kriterijima kvalitete i identiteta brenda.
U praksi je to značilo spojiti dvije filozofije, radikalnu tehniku i tradicionalnu luksuznu izradu u modelu koji je još divljiji od Chirona, ali i dalje prepoznatljivo Bugatti. Tehnički direktor Emilio Scervo opisao je početnu fazu kao izrazito kompleksnu. Timovi su morali paralelno rješavati konstrukciju, aerodinamiku, pogonski sklop i proizvodne procese. Do kraja 2022. definirani su ključni tehnički parametri, a dizajn je dobio konačan oblik.
Prvi prototipovi testirani su tijekom 2023., uključujući i spektakularan javni nastup na 24 sata Le Mansa gdje je Andy Wallace dosegnuo 350 km/h. To nije bila demonstracija snage, nego potvrda da Bolide može isporučiti ono što Bugatti obećava, brutalnu brzinu, ali i pouzdanost. Slijedila je godina intenzivnih testiranja, s precizno tempiranim dnevnim sesijama, noćnim prilagodbama i stotinama analiza koje su trebale uklopiti motorsport performanse u filozofiju brenda poznatog po perfekcionizmu.
Paralelno se definirao i jedinstven izazov, kako trkaći automobil učiniti "Bugattijem" u smislu ergonomije, proporcija i završne obrade. Za razliku od svijeta utrka, gdje se dijelovi često mijenjaju i troše tijekom sezone, Bolide je morao biti izdržljiv, savršeno izrađen i estetski usklađen s ostatkom ponude, iako u njoj formalno ne postoji pandan ovom modelu.
Proizvodnja je bila ograničena na 40 primjeraka. Posljednji Bolide, upravo dovršen, pripao je dugogodišnjem neimenovanom kolekcionaru. Specificiran je u kombinaciji "Black Blue" i "Special Blue Lyonnais", nadahnutoj povijesnim trkaćim Bugattijima i njegovim vlastitim Veyronom Grand Sportom. Unutrašnjost u plavoj Alcantari zatvara krug osobne i povijesne priče.
Predaja u Molsheimu bila je prigoda za internu ceremoniju, ali i kraj jednog od najekstremnijih Bugattijevih projekata u povijesti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....